Η σχέση δασκάλου - μαθητή στο μαθητοκεντρικό σχολείο.: παιδαγωγική και διδακτική διάσταση.

Περίληψη

Η ΕΡΓΑΣΙΑ,ΟΡΙΟΘΕΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΜΑΘΗΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ,ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ.ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΠΟΙΕΙ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΕΙ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΕΚΦΡΑΣΤΕΙ.ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ "ΔΙΔΑΣΚΩΝ".ΥΙΟΘΕΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΟΤΙ "Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΣΗ",ΠΑΡΑΘΕΤΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΜΕΝΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΔΑΣΚΑΛΟΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ.ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΑ ΑΞΙΟΠΟΙΕΙ ΤΗ "ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΤΡΙΓΩΝΟΠΟΙΗΣΗ" ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ,ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΗΣΗ ΚΑΙ ΧΕΙΡΑΦΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΟΝ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ,ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΟΗΘΟ ΚΑΙ ΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

ΤΗΕ PROJECT,DELIMITATING THE STUDENT-CENTERD SCHOOL,DETERMINES THE OUTLINE OF THE PEDAGOGIC RELATION BETWEEN THE TEACHER AND THE STUDENT.IT EXPLANATORILY SYSTEMATIZES AND EXPLOITS THE ATTITUDES THAT HAVE ALREADY BEEN EXPRESSED.IT SHOWS THAT TODAY THE TEACHER CANNOT ONLY BE THE LECTURE.ADOPTING THE RPINCIPAL THAT "TEACHING IS NOTHING,IF IT IS NOT A RELATION",IT CITES SPECIFIC PRACTICES FOR BUILDING UP POSITIVE RELATIONS BETWEEN TEACHERS AND STUDENTS AND BETWEEN STUDENTS.METHODOLOGICALLY,IT EXPLOITS THE "THEORETICAL TRIANGULATING" AND THE ANALYZING RPOCEDURE SHIFTS TO INDIVEDUAL,INTERACTION AND SOCIAL-CULTURAL LEVELS.FOR A RELATIONSHIP WHICH AIMS TO THE AUTONOMY AND EMANCIPATION OF THE STUDENT AND THE RPOFESSIONAL COMPLETION OF THE TEACHER,IT SUGGESTS THE REDEFINITION OF THE TEACHER'S ROLE,THE SCHOOL ASSISTANT AND THS DAYLONG SCHOOL,FOR THE SATISFACTION OF THE PARTICULAR EDUCATIONAL NEEDS.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/12317
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/12317
ND
12317
Εναλλακτικός τίτλος
The relation between pupil and teacher in pupil-centered school.: pedagogical and instructional dimension.
Συγγραφέας
Σκαλιάπας, Γεώργιος
Ημερομηνία
1999
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Παπάς Αθανάσιος
Βρεττός Γιάννης
Τριλιανός Θανάσης
Μερακλής Μιχάλης
Κολιάδης Εμμανουήλ
Τσιπλητάρης Αθανάσιος
Μαλαφάντης Κωνσταντίνος
Λέξεις-κλειδιά
Σχολεία, Μαθητοκεντρικά; Σχέσεις διαπροσωπικές; Αυθεντία παιδαγωγική; Πειθαρχία; Συμπεριφορά; Συμπεριφορά; Δάσκαλοι; Μαθητές
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
288 σελ. : εικ., πίνακες.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)