Η εισαγωγή των τεχνολογιών πληροφοριών και επικοινωνίας στη γενική και ειδική πρωτοβάθμια εκπαίδευση: κοινωνικές αναπαραστάσεις, επιρροές και διαφοροποιήσεις (διερεύνηση του φαινομένου υπό το πρίσμα των θεωριών της κοινωνικής ψυχολογίας)

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/15390
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/15390
ND
15390
Εναλλακτικός τίτλος
Introduction of information and communication technology in general and special primary
Συγγραφέας
Παρασκευόπουλος, Μαρίνος
Ημερομηνία
2006
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Ψυχολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Μαντόγλου Σουλτάνα
Παπαστάμου Στάμος
Ράπτης Αριστοτέλης
Πολυχρονοπούλου Σταυρούλα
Μαντόγλου Σουλτάνα
Σαμαρτζή Σταυρούλα
Χατζή Αλεξάνδρα
Κατερέλος Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΨυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη
Λέξεις-κλειδιά
Κοινωνικές αναπαραστάσεις; Τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών; Εκπαίδευση; Ειδική αγωγή; Αλφαβητισμός, Πληροφορικός; Εκπαιδευτικές, Ειδικές Ανάγκες; Ηλεκτρονικός υπολογιστής
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
425 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)