Η εισαγωγή των τεχνολογιών πληροφοριών και επικοινωνίας στη γενική και ειδική πρωτοβάθμια εκπαίδευση: κοινωνικές αναπαραστάσεις, επιρροές και διαφοροποιήσεις (διερεύνηση του φαινομένου υπό το πρίσμα των θεωριών της κοινωνικής ψυχολογίας)
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/15390
Εναλλακτικός τίτλος
Introduction of information and communication technology in general and special primary
Συγγραφέας
Παρασκευόπουλος, Μαρίνος
Ημερομηνία
2006
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Ψυχολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Μαντόγλου Σουλτάνα
Παπαστάμου Στάμος
Ράπτης Αριστοτέλης
Πολυχρονοπούλου Σταυρούλα
Μαντόγλου Σουλτάνα
Σαμαρτζή Σταυρούλα
Χατζή Αλεξάνδρα
Κατερέλος Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Ψυχολογία
Λέξεις-κλειδιά
Κοινωνικές αναπαραστάσεις; Τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών; Εκπαίδευση; Ειδική αγωγή; Αλφαβητισμός, Πληροφορικός; Εκπαιδευτικές, Ειδικές Ανάγκες; Ηλεκτρονικός υπολογιστής
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
425 σ., εικ.