Στάσεις των δασκάλων απέναντι στην περιβαλλοντική εκπαίδευση: το παράδειγμα των δασκάλων του νομού Φλώρινας

Περίληψη

Αντικείμενο της παρούσης διατριβής είναι η σύλληψη και η συστηματική καταγραφή των στάσεων των δασκάλων που υπηρετούν στο νομό Φλώρινας απέναντι στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Στο θεωρητικό μέρος δίνεται μια περιγραφή της περιβαλλοντικής κρίσης, των αιτίων της και των κινδύνων που απορρέουν από αυτή. Στη συνέχεια επιχειρείται μια αναδρομή στην ιστορία της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και σκιαγραφείται η σύγχρονη προβληματική και θεματολογία της. Στο ερευνητικό μέρος θεμελιώνεται η αναγκαιότητα της έρευνας, τίθενται οι σκοποί, περιγράφεται ο σχεδιασμός αυτής, διατυπώνονται οι υποθέσεις, τεκμηριώνεται η επιλογή της ερευνητικής διαδικασίας, παρουσιάζεται η δειγματοληψία της έρευνας και γίνεται η στατιστική επεξεργασία των δεδομένων. Στο τρίτο μέρος γίνεται αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της έρευνας, εξάγονται τα συμπεράσματα και διατυπώνονται οι προτάσεις. Ειδικότερα επαληθεύονται οι παρακάτω υποθέσεις: Η υπόθεση των ελλειμάτων που αφορούν την εκπαίδευση και επιμόρφωση των δασκάλων. Η υπόθ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Gegenstand der vorliegenden Arbeit ist die Erfassung und die systematische Darstellung der Einstellung der Grundschullehrer, die im Landkreis Florina angestellt sind, zur Umwelterziehung. Im theoretischen Teil wird die Umweltkrise, deren Grunde und die Gefahren, die daraus erwachsen, beschrieben. Daran schliesst der Versuch eines Ruckblicks auf die Geschichte der Umwelterziehung an und wird die moderne Problematik und Thematik skizziert. Im Hauptteil wird die Notwendigkeit der Untersuchung begrundet, werden die Ziele dargestellt, wird die Planung der Untersuchung dargestellt, werden Hypothesen aufgestellt, wird die Wahl der Untersuchungsmethode begrundet, wird die Stichprobe der Untersuchung dargestellt und werden die Ergebnisse statistisch ausgewertet. Im dritten Teil werden die Ergebnisse der Untesuchung bewertet, Schlisse daraus gezogen und Vorschlage gemacht. Im Besonderen wird die Richtigkeit folgender Hypothesen bestatigt: Die Hypothese, dass die Aus und Weiterbildung der Grundsc ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/13413
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/13413
Εναλλακτικός τίτλος
Einstellungen der Grundschullehrer der Umwelterziehung gegenuber: am beispiel der Grundschullehrer des Landkreises Florina
Συγγραφέας
Κωνσταντινόπουλος, Συμεών
Ημερομηνία
2001
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Παιδαγωγική Φλώρινας. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Δερβίσης Στέργιος
Δεληκωσταντής Κωνσταντίνος
Λεμονίδης Χαράλαμπος
Χριστιάς Ιωάννης
Ουζούνης Κωνσταντίνος
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
Μαυρικάκη Ευαγγελία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Περιβαλλοντική εκπαίδευση; Δάσκαλοι; Περιβαλλοντική κρίση; Νομός Φλώρινας; Φλώρινα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
339 σελ. : πίνακες, 1 δισκέτα