Οι επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών στην περιβαλλοντική εκπαίδευση

Περίληψη

Βασικός σκοπός της παρούσας διδακτορικής διατριβής ήταν ο εντοπισμός και η διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των Ελλήνων εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε γνώσεις και ικανότητες στην Περιβαλλοντική εκπαίδευση (Π.Ε.). Ως επιμέρους ερευνητικοί στόχοι τέθηκαν: (α) η διερεύνηση των επιδράσεων μιας σειράς προσωπικών παραγόντων στις επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών και (β) η σύνθεση και ο εμπειρικός έλεγχος ενός εννοιολογικού μοντέλου για τις γνώσεις και τις ικανότητες των εκπ/κων στην Π.Ε. Η προσέγγιση του ερευνητικού αντικειμένου περιλάμβανε συνδυασμό ερευνητικών σχεδίων και μεθόδων συλλογής δεδομένων. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας διαπιστώνεται η ύπαρξη πολλών και σε μεγάλη κλίμακα διαφοροποιούμενων επιμορφωτικών αναγκών στους εκπ/κους ως προς την Π.Ε., ενώ την πρώτη θέση καταλαμβάνουν οι ανάγκες τους γύρω από θέματα που σχετίζονται με τη διδακτική εφαρμογή και την αξιολόγηση στην Π.Ε. Οι ανάγκες ενός εκπαιδευτικού σε γνώσεις στην Π.Ε. φαίνεται ότι επηρεά ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The purpose of this doctoral dissertation was to identify and investigate the Environmental Education (E.E.) in - service training needs of the Greek secondary school education teachers. Using a combination of research designs and data - collectios methods it was attempted to determine whether ther were any training needs expressed by the research population as well as which were the main areas of knowledge and ability their needs were focused on. Other goals of the study were: (a) the investigation of the nature and strength of relationships between a set of personal factors and teachers' E.E. in - service training needs, and (b) the synthesis and empirical investigation of a basic conceptual model of a teacher's knowledge and abilities based in E.E. Rhe results of the study ascertained the existense of a large number of E.E. in - service training needs in secondary education teachers. Moreover, teacher's priorities were on the educational aspect of E.E. and, more specifically on the ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/12746
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/12746
ND
12746
Εναλλακτικός τίτλος
Teachers' in-service training needs in environmental education
Συγγραφέας
Δασκολιά, Μαρία-Καλομοίρα (Πατρώνυμο: Ι.)
Ημερομηνία
2000
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
Εξεταστική επιτροπή
Δανασσής-Αφεντάκης Αντώνιος
Γεωργάς Δημήτριος
Φλογαΐτη Ευγενία
Μπεζεβέγκης Ηλίας
Βαγιανός Γεώργιος
Δελασούδας Λαυρέντιος
Σπανός Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Περιβαλλοντική εκπαίδευση; Επιμόρφωση; Εκπαιδευτικοί; Επιμορφωτική πολιτική; Πολυμεθοδολογική προσέγγιση; Έρευνα αναγκών; Έρευνα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xxvi, 445 σελ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)