Αναπαραστάσεις εκπαιδευτικών της τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης.: κοινωνικές ανισότητες και παιδαγωγικές αρχές στο τεχνικό - επαγγελματικό λύκειο.: οι έννοιες της μάθησης, της πειθαρχίας και της προσαρμογής.

Περίληψη

Η ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΔΙΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΑ ΤΕΛ ''ΑΝΑΠΑΡΙΣΤΟΥΝ''ΣΤΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΤΕΛ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ,ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟ.ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΟΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚ/ΚΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ,ΤΗΣ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ.ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΣΥΛΛΕΧΘΗΚΕ ΜΕ 21 ΗΜΙΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ:1.Η ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΤΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΣΤΟ ΤΕΛ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΚΑΤ'ΑΡΧΑΣ ΣΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΤΩ ΕΚ/ΚΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΑ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΚΥΡΙΩΣ(Α) ΟΙ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΚ/ΚΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ''ΔΙΠΛΟ'' ΔΙΚΤΥΟ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

FOR CENTURIES, THE COMPLEX,MULTI-FACETED HELEN HAS BEEN A SOURCE OF INSPIRATION TO WRITERS.THROUGH MODIFICATION,EMBELLISHMENT AND/OR METAMORPHOSIS OF HELEN AND HER TALE,WRITERS HAVE EXPRESSED THEIR INDIVIDUAL PERSPECTIVE.WITH A COMPARATIVE METHODOLOGY AS IN DOUGLAS BUSH,W.B. STANFORD AND M.BYRON RAIZIS, AND PERMEATED WITH THE SPIRIT OF NORTHROP FRYE, THIS STUDY IS INCLUSIVE IN SCOPE, INCLUDING WRITERS FROM CLASSICAL SOURCES TO MODERN ENGLISH, EUROPEAN, CANADIAN AND AMERICAN LITERATURE.HELEN IS PRESENTED NOT ONLY AS A MYTHOLOGICAL FIGURE,BUT ALSO AS A MYTHIC SYMBOL.SHE IS THE ARCHETYPAL FEMME FATALE,CAUSING WAR ,DEATH AND DESTRUCTION.YET SHE HAS ALSO BEEN VIEWED AS A SYMBOL OF BEAUTY,LOVE AND POETRY.PART ONE DEALS WITH THE BIRTH OF HELEN IN CLASSICAL WORKS, AND PART TWO WITH THE ROMANCE, AS IN MEDIEVAL WRITERS,CHAUCER AND SHAKESPEARE.PART THREE ANALYZES THE NEGATIVE HELEN ,THE FEMME FATALE THAT EXPRESSES THE TRAGEDY OF THE HUMAN CONDITION(ΒROOKE,RITSOS),AND THE FUTILITY OF WAR(GIRAU ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/12262
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/12262
Συγγραφέας
Σωτηροπούλου, Καλλιόπη
Ημερομηνία
1998
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Εξεταστική επιτροπή
Φραγκουδάκη Άννα
Δραγώνα Θάλεια
Κουζέλης Γεράσιμος
Ηλιού Μαρία
Πολυδωρίδη Γεωργία
Μακρυνιώτη Δήμητρα
Χρυσαφίδης Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαίδευση; Τεχνικό λύκειο; Επαγγελματικό λύκειο; Ανισότητες κοινωνικές; Εκπαίδευση; Εκπαίδευση; Μάθηση; Πειθαρχία; Προσαρμογές; Εκπαιδευτικοί; Αρχές παιδαγωγικές
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2τ. (1-348 σελ. και 349-701 σελ.)