ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ.ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔ...

Περίληψη

ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΤΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΕΛΛΕΙΨΕΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΧΑΜΗΛΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΟΠΩΣ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ.ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΑΥΤΟ 324 ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΙΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟ.ΛΑΘΗ,ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣΟΜΑΔΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΦΙΛ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ.ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ,ΟΙ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ,ΚΑΤΑ ΣΕΙΡΑ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ,ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΕΙΝΑΙ:ΒΑΣΙΚΑ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ,ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ,ΕΠΙΛΥΣΗΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ,ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΡΑΞΕΩΝ,ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΡΑΞΕΩΝ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ,ΠΡΟΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ,ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΡΙΘΜΩΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΣΥΜΒΟΛΩΝ.Η ΜΕΛΕΤΗ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ,ΟΠΩΣ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ,ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE PRESENT RESEARCH IS AIMED AT THE INVESTIGATION AND IDENTIFICATION OF THE COGNITIVE BASES OF THE LEARNING DIFFICULTIES IN ARITHMETIC OF THE STUDENTS OF SPECIAL CLASSES.TO THIS END 324 STUDENTS HAVE BEEN EXAMINED WITH THE CLINICALMETHOD.ERRORS,AND DIFFICULTIES HAVE BEEN GROUPED AND CATEGORIZED IN ORDER FOR THE SPECIFIC LEARNING PROFIL TO BE DELINEATED.ACCORDING TO THE RESULTS OFTHE RESEARCH THE AREAS OF ARITHMETIC IN WHICH,IN ORDER OF DIFFICULTY,THE STUDENTS OF SPECIAL CLASSES HAVE PROBLEMS,ARE: BASIC FACTS,ALGORITHMS,PROBLEM SOLVING,SPECIAL CASES OF ARITHMETIC CALCULATION,CONCRETE AND IRONIC REPRESENTATION OF ALGORITHMS.PREMATHEMATICAL CONCEPTS,ALIGNMENT AND KNOWLEGDE OF ARITHMETIC SYMBOLS.THE RESEARCH EXAMINES ALSO THE INTERVENTION PROGRAMS CURRENTLY APPLIED BY THE EDUCATIONALISTS.ACCORDING TO THE RESULTS THESE PROGRAMS DO NOT MEET THE NEEDS OF THE STUDENTS.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/10859
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/10859
ND
10859
Εναλλακτικός τίτλος
INVESTIGATION OF THE LEARNING DIFFICULTIES IN ARITHMETIC OF THE STUDENTS OF SPECIAL CLASSES.ERROR ANALYSIS AND THEIR TREATMENT BY THE EDUCATIONALISTS
Συγγραφέας
Αγαλιώτης, Ιωάννης
Ημερομηνία
1997
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας
Εξεταστική επιτροπή
ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
ΜΠΟΥΦΗ ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ
ΔΡΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΤΖΙΑΧΡΗΣΤΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΜΑΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)