Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2014 | Η παραγωγή γραπτού λόγου στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση μετά το 1975: από την έκθεση στη δημιουργική γραφή | Βακάλη, Άννα Π. | |
2023 | Η πλοκή ως δομικό στοιχείο του πεζογραφικού σύμπαντος: θεωρητικές προσεγγίσεις και μεθοδολογικές αρχές | Μυροφορίδης, Αλέξανδρος Ν. | |
2013 | Η ποίηση ως δημιουργική γραφή στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση | Συμεωνάκη, Αλίκη Α. | |
2020 | Η πρακτική της σχολικής διαμεσολάβησης για την επίλυση συγκρούσεων στο δημοτικό σχολείο: προϋποθέσεις, δυνατότητες και όρια εφαρμογής της | Λιθοξοΐδου, Αγγελική Γ. | |
2018 | Η σοβαρότητα του χιούμορ: η εκπαιδευτική του αξιοποίηση μέσω της δημιουργικής γραφής: προτάσεις για διδακτικές εφαρμογές των limericks | Μπατσαρά, Εύα Κ. | |
2022 | Η συμβολή της Αριστοτελικής Ηθικής στην εκπαίδευση για την αειφορία | Νοΐτσης, Ιωάννης Π. | |
2016 | Η συμβολή της σχολικής ηγεσίας στην υποδοχή - υποστήριξη των νέο-εισερχόμενων εκπαιδευτικών στη δημοτική εκπαίδευση της Κύπρου | Βρυώνη, Μιχάλης Β. | |
2023 | Η συμβολή του πίνακα ισορροπημένης στοχοθεσίας σε συνδυασμό με την έκθεση εσωτερικού ελέγχου στην αποδοτικότητα και στον στρατηγικό σχεδιασμό των οργανισμών στην Ελλάδα | Σταυροπούλου, Ειρήνη Α. | |
2014 | Η συμμετοχή και η δράση της γυναίκας στην Εθνική Αντίσταση (1941-1944) | Κηπουροπούλου, Γεωργία Ν. | |
2018 | Η συμμετοχή των παιδιών στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία: αντιλήψεις και πρακτικές νηπιαγωγών | Αλεξίου, Βασιλική Α. | |
2019 | Η συμπεριληπτική εκπαίδευση στην Ελλάδα: στατιστική ανάλυση των απόψεων και των στάσεων μαθητών, εκπαιδευτικών και φοιτητών σχετικά με την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή / και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο σχολικό πλαίσιο γενικής αγωγής | Πολυζοπούλου, Κωνσταντία Χ. | |
2019 | Η χρήση της αφήγησης στη διδασκαλία των κλασμάτων σε μαθητές Γ΄ Δημοτικού | Καϊάφα, Ιωάννα Β. | |
2010 | Η χρήση της πληροφοριακής επικοινωνιακής τεχνολογίας στη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο | Τελλίδου, Θεοδώρα Χ. | |
2008 | Η χρήση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας για τη διδασκαλία της λογοτεχνίας στoν πρώτο κύκλο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: η αγγλοσαξωνική και η ελληνική εμπειρία | Νικολαΐδου, Σοφία Η. | |
2021 | Θεωρητική και πειραματική μελέτη μη- καταστροφικού ελέγχου σιδηρομαγνητικών υλικών με ηλεκτρομαγνητικές μεθόδους | Κυργιαζόγλου, Αθανάσιος Ε. | |
2012 | Ιστορία και πολιτισμός: ξυλογλυπτική και ξυλογλύπτες στην ελληνική Θράκη από το 1930 έως το 2011: πρωτογενές υλικό και αξιοποίηση στην εκπαίδευση | Ελευθερίου, Πιπίνη Ε. | |
2023 | Ιστορικά μοντέλα για το γονίδιο και τη γονιδιακή λειτουργία στις αντιλήψεις μαθητριών/τών και εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | Τσόπογλου-Γκίνα, Δέσποινα Σ. | |
2023 | Ιστορική θεώρηση των σχέσεων γηγενών και προσφύγων στη Δυτική Μακεδονία: οι πολιτισμικές διαφορές, η ενσωμάτωση "δια της εκπαιδεύσεως", η νομή και η κατοχή της γης (1923-1936) | Πολατίδης, Κλεάνθης Γ. | |
2021 | Καταγραφή των γνώσεων και της βασικής στάσης (Τυφλότητα / Plant Blindness) απέναντι στα φυτά: μια διηλικιακή μελέτη του φαινομένου σε εκπαιδευόμενους πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης | Αμπράζης, Αλέξανδρος Δ. | |
2016 | Καταλυτική πυρόλυση βιομάζας για την παραγωγή εναλλακτικών βιο-καυσίμων και χρήσιμων χημικών προϊόντων | Στεφανίδης, Στυλιανός Δ. | |