Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : "ΜΜΕ και Επικοινωνίες"
Πηγαίνετε σε ένα σημείο του ευρετηρίου:
Ή πληκτρολογήστε ένα έτος:

Ταξινόμηση ανά: Σε σειρά: Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2017Μέσα κοινωνικής δικτύωσης: η ηλεκτρονική δια στόματος μετάδοση πληροφοριών και οι επιπτώσεις στη φήμη των τραπεζικών οργανισμώνΧριστάκου, Ελευθερία (Ρόιλα) Ε.
2017The construction of the greek crisis in the public sphere: discourses and emotions (pathos) under critical perceptionsΣεραφής, Δημήτριος Σ.
2017Η ανάπτυξη των ΜΜΕ (18ος-21ος αιώνας): μια προσέγγιση της πολιτικής οικονομίαςΠοταμιάνος, Αντώνιος Α.
2017Η ασφαλειοποίηση της μετανάστευσης στην ΕλλάδαΚαλαντζή, Φωτεινή Π. 
2016Οι παράγοντες που συμβάλλουν στη δημιουργία της διάδοσης από στόμα σε στόμα: ένα μοντέλο προσομοίωσης στην περίπτωση των τούρκικων τηλεοπτικών σειρώνΓεωργακαράκου, Χρυσάνθη Η.
2016Το παιχνίδι των δεδομένων: οι ασυμμετρίες εξουσίας και οι δυνατότητες αντίστασης στο παιγνιώδες διαδίκτυοΔραγώνα, Αθανασία-Δάφνη Θ.
2016Διαδικτυακοί τηλεθεατές: παράγοντες που συμβάλλουν στην παρακολούθηση διαδικτυακής τηλεόρασης: η περίπτωση της ΕλλάδαςΣυμεωνίδου, Βαρβάρα Κ.
2016Κοινωνική διάσταση της οικονομικής κρίσης και Μ.Μ.Ε. στην ΕλλάδαΤσιολχά, Αναστασία Κ.
2016Χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην προώθηση υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στην Ελλάδα σε σχέση με χώρες της Ευρωπαϊκής ΈνωσηςΑντωνιάδης, Κωνσταντίνος Χ.
2016Παράνομος τύπος, λογοκρισία και προπαγάνδα κατά τη διάρκεια της δικτατορίας των συνταγματαρχών 1967-1974Ραϊτσίνης , Χαρίλαος Δ.
2016Η θεατρικότητα της πολιτικής επικοινωνίας στην Ελλάδα: μελέτη των αισθητικών εκφραστικών μέσων και κωδίκων της τηλεοπτικής παρουσίασης στις προεκλογικές περιόδους 2000-2009Δουκάκη, Αναστασία Σ.
2016Από την ηλεκτρονική διακυβέρνηση και το συμμετοχικό διαδίκτυο στις αυτο-οργανωμένες πρωτοβουλίες κοινωνικής αλληλεγγύης και την ψηφιακή επικοινωνιακή πολιτική τους: η ελληνική περίπτωσηΣτάιου, Ελένη- Ρεβέκα Ι.
2016Οι διαφημίσεις ως δείκτες νοοτροπιών: μεταβάσεις της καταναλωτικής παραστατικής στην έντυπη ελληνική διαφήμιση (1875-2015)Κουμπαρέλης, Ανάργυρος Δ.
2016Παράνομος τύπος, λογοκρισία και προπαγάνδα κατά τη διάρκεια της δικτατορίας των συνταγματαρχών 1967-1974Ραϊτσίνης, Χάρης Α.
2016Η διαφημίσεις του Ε.Ο.Τ για την προώθηση της Ελλάδος ως χώρας τουριστικού προορισμού στις διεθνείς αγορές: έντυπες καταχωρήσεις και τηλεοπτικά μηνύματα: 1991-2006Παπαδοπούλου, Ήρα- Ηλιάνα Γ. 
2016Στρατηγικές πολιτιστικής διαχείρισης στο ελληνικό κοινό κλασικής μουσικής και όπερας: εμπειρική έρευνα και προτάσεις ανάπτυξηςΧατζηχρήστου, Ναυσικά Ν. 
2016Παιγνιώδεις αλληλεπιδράσεις: το ψηφιακό παιχνίδι στην εκπαιδευτική εμπειρία ατόμων με νοητική αναπηρίαΣαριδάκη, Μαρία Γ.
2015Εφαρμογή αλγορίθμων μηχανικής εκμάθησης για εξόρυξη και κατηγοριοποίηση πληροφοριών περιεχομένου στα οπτικοακουστικά μέσαΚωτσάκης, Ρήγας Γ.
2015Η εξέλιξη ενός μυθιστορήματος φαντασίας σε διαμεσική αφήγηση: έντυπες,οπτικοακουστικές και ψηφιακές επεκτάσεις του άρχοντα των δακτυλιδιών στο τοπίο της σύγκλισης των μέσωνΦώκιαλη, Ελισάβετ Ν.
2015Μουσική βιομηχανία και social networking: μια πρόταση για ένα πείραμα στο διαδίκτυοΚασάρας, Κωνσταντίνος Β.