Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : ΜΜΕ και Επικοινωνίες
Πηγαίνετε σε ένα σημείο του ευρετηρίου:
Ή πληκτρολογήστε ένα έτος:
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2022Νεοφιλελευθερισμός και ελληνικά ΜΜΕΜινωτάκης, Αλέξανδρος Κ.
2022Αναπαραστάσεις της κρίσης από την ελληνική ψυχαγωγική τηλεόραση, κατά το ξέσπασμά της (2010-2013): οι περιπτώσεις των σειρών "Η γενιά των 592 ευρώ" και "Πίσω στο σπίτι" και της σατιρικής εκμπομπής "Αλ τσαντίρι νιούζ"Βαρβάκη, Αρχοντούλα Β.
2021Η ψηφιακή μετάβαση της εκδοτικής βιομηχανίας βιβλίου στο νέο οικοσύστημα αξίας και δικτύωσης: η ελληνική περίπτωσηΚάπος, Παναγιώτης Α.
2021Διαχείριση κρίσεων και ισλαμική τρομοκρατία: oι περιπτώσεις των Παρισίων και των ΒρυξελλώνΚατρατζής, Λουκάς Ν.
2021Ο Ιστός ως πεδίο γραμματισμού στην εκπαίδευση: εκπαιδευόμενοι εκπαιδευτικοί και ιστοπληροφόρησηΜπουγατζέλη, Ευαγγελία Π.
2021To gaming ως εμπορικό θέαμα στην Ελλάδα: η επαγγελματικοποίηση της αναψυχής στον ψηφιακό καπιταλισμόΔαργωνάκη, Σταυρούλα Ι.
2021Αυτοματοποιημένη κατηγοριοποίηση δυναμικών δεδομένων με έμφαση στις σελίδες διαδικτύου: μια συνδυαστική προσέγγισηΝιάρου, Μαρία Δ.
2021Συμπεριφορά καταναλωτή στους δικτυακούς τόπους των επώνυμων ειδησεογραφικών μέσων (news media brands): μελέτη ενός μοντέλου μάρκετινγκ στην Ελλάδα, τις ΗΠΑ και την ΙνδίαΡίσκος, Κυριάκος Α. 
2021Η εξέλιξη του φωτογραφικού πορτραίτου στην εποχή των κοινωνικών δικτύωνΣωφρονιάδη, Ειρήνη Π.
2021Συνθήματα και οικονομική κρίση: σημάδια περιθωριοποίησης ή ενεργή ομάδα;Αγγουράκη, Εμμανουέλα Μ.
2021Διαδικτυακή διαφήμιση και παγκόσμια καταναλωτική κουλτούρα: συγκριτική ανάλυση των δημοφιλέστερων ελληνικών και διεθνών διαφημίσεων που προβάλλονται στο YouTubeΓκαργκάνας, Οδυσσέας Δ.
2021Διαδίκτυο, οπτικοακουστικό περιεχόμενο και νέα μέσα: τηλεόραση και συνήθειες θέασης της γενιάς ΖΠοδάρα, Άννα Ν. 
2021Ανάπτυξη δεοντολογικών προτύπων για τα ΜΜΕ: διακυβέρνηση - κοινωνία - οικονομίαΒασιλόπουλος, Βασίλειος Α. 
2021Instagram hashtags as a source of semantic information for Automatic Image AnnotationΓιαννουλάκης, Σταμάτιος Δ.
2021Τμηματοποίηση των ψηφοφόρων στο πλαίσιο του πολιτικού μάρκετινγκ: ανάλυση των κινήτρων και της συμπεριφοράς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσηςΜόχλα, Βάγια Δ.
2020Το ελληνικό σινεμά του φανταστικού 1970-2010Παπαγεωργίου, Παρασκευή Σ.
2020Οι μεταβαλλόμενες συνθήκες εργασίας των δημοσιογράφων στην ψηφιακή εποχή: η ελληνική περίπτωσηΤριανταφύλλου, Σωτήριος Π.
2020Δημόσια κατανόηση περιβαλλοντικών ζητημάτων στην Ελλάδα: ο ρόλος των ΜΜΕ και η διαμόρφωση της δημόσιας συμπεριφοράς των πολιτώνΤσαλαπάτη, Κωνσταντίνα Δ.
2020Η πολιτική σημασία της διαμαρτυρίας των "Αγανακτισμένων" και η επικοινωνιακή της εννοιοδότησηΒαγιανός, Δημήτριος Β.
2020Η συμβολή των νέων μέσων επικοινωνίας στην εξέλιξη των σύγχρονων κοινωνικών κινημάτωνΠέππα, Ματίνα Γ.