Η διαμόρφωση της οικονομικής κλίμακας χορηγικών πακέτων σε ευρωπαϊκές ποδοσφαιρικές ομάδες ανάλογα με τη δυναμική τους στα νέα μέσα

Περίληψη

Σε μια εποχή όπου η προώθηση υπηρεσιών και προϊόντων μεταβάλλεται καθημερινά, με κύρια δίοδο τα νέα Μέσα (social media, digital media, websites, blogs), ένας νέος ορίζοντας οικονομικής σχέσης ανάμεσα σε χορηγούς και χορηγούμενους έχει παγιωθεί. Τα παραδοσιακά Μέσα, όπως η τηλεόραση, το ραδιόφωνο, οι εφημερίδες και τα περιοδικά έχτισαν τις δομές για την προώθηση μέσω Media και χωρίς αυτά δεν θα υπήρχε η οδός για την έναρξη χορηγιών και μέσα από τα New Media (σ.σ. νέα Μέσα). Η μεταπήδηση στα νέα τεχνολογικά μοντέλα, ήταν προδιαγεγραμμένη και αυτό είναι κάτι που εντοπίστηκε εγκαίρως από διαφημιστικές εταιρείες, ομάδες, αθλητές και το κυριότερο από τα ίδια τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Tο καταναλωτικό κοινό που παραδοσιακά ενημερωνόταν για προϊόντα και υπηρεσίες από πηγές επικοινωνίας όπως η τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τις εφημερίδες, έχει στραφεί πλέον στο διαδίκτυο. Βασικό στόχο της εργασίας αποτελεί η αξιολόγηση και διερεύνηση της άρρηκτης σχέσης μεταξύ εταιρειών και ομάδων ώστε να εκτιμη ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In an age where the promotion of services and products is changing daily, with the main passage the new Media (social media, digital media, websites, blogs), a new horizon of financial relationship between advertisers and promoters has emerged. Traditional Media, such as television, radio, newspapers and magazines have built the structures for promotion through Media, without which there would be no stepping stone for the launch of sponsorships through New Media (s.s. new Media).The transition to the new technological models was prescribed and this is something that was identified in time by advertising companies, teams, athletes and most importantly by the social media itself. Consumers who have traditionally been informed about products and services by advertising sources such as television, radio, newspapers, have now turned to the internet.The main goal of the work is to evaluate and investigate the inseparable relationship between companies and athletes in order to assess the impa ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/52839
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/52839
ND
52839
Εναλλακτικός τίτλος
The shaping of the financial scale of sponsorship packages to european soccer teams according to their dynamics in the new media
Συγγραφέας
Γκανάς, Παναγιώτης (Πατρώνυμο: Μάρκος)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Σχολή Ανθρώπινης Κίνησης και Ποιότητας Ζωής. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Αντωνοπούλου Παναγιώτα
Αθανασοπούλου Πηνελόπη
Αυγερινού Βασιλική
Αλεξόπουλος Παναγιώτης
Κυπραίος Γεώργιος
Βρόντου Ουρανία
Χατζηγιάννη Ευθαλία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΜΜΕ και Επικοινωνίες ➨ Μέσα επικοινωνίας
Λέξεις-κλειδιά
Αθλητισμός; Νέα μέσα; Διαφήμιση; Χορηγία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)