Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
1985 | ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ | Γκικόπουλος, Φοίβος-Βασίλειος Κ. |  |
2015 | Ποσοτική γλωσσολογία στα μικρά κείμενα | Πουλημένου, Αλίκη-Σύλβια Ν. |  |
2004 | Πράγματα του νου ή πράγματα του φωτός: σπουδή στα κριτήρια πρόσληψης του θύραθεν και του εκκλησιαστικού υλικού στα λογοτεχνήματα του Ν.Γ. Πεντζίκη | Πολυχρονιάδης, Αναστάσιος Ό. |  |
2024 | Πραγματολογική ικανότητα στην εκμάθηση της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης λλώσσας: η περίπτωση της γλωσσικής πράξης της ευχαριστίας από φυσικούς ομιλητές/ομιλήτριες και μαθητές/μαθήτριες της ελληνικής ως δεύτερης /ξένης γλώσσας | Γκούμα, Αθανασία Β. |  |
2025 | Πρακτικές γραμματισμού σε φυλακές: από τα γλωσσικά και ταυτοτικά «όρια» στα γλωσσικά και ταυτοτικά ρεπερτόρια των υπό κράτηση εκπαιδευόμενων με προσφυγική/μεταναστευτική εμπειρία | Καλμπένη, Σωτηρία Κ. |  |
2016 | Πρακτικές παραγωγής και αναθεώρησης γραπτών μαθητικών κειμένων ως κοινωνικοπολιτισμικής διαδικασίας: έρευνα-δράση σε μαθητές Ε΄ Δημοτικού | Κέκια, Μέλλω Δ. |  |
1998 | ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΖΟΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΑΝΕΙΣΜΟ ΛΕΞΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ | Ματθαιουδάκη-Σαϊέχ, Μαρίνα Γ. |  |
2001 | Προβλήματα της αρχαίας ελληνικής στα πλαίσια της ενδοευρωπαϊκής: το αρκτικό Α- | Παπαναστασίου, Γεώργιος Κ. |  |
2004 | Προβληματική της παροιμίας στη μετάφραση: η χρήση της στη νέα ελληνική και η ηλεκτρονική επεξεργασία της | Τσακνάκη, Ολυμπία Α. |  |
2022 | Προγράμματα διδασκαλίας και διάδοσης της ελληνικής γλώσσας στο εξωτερικό: ο ρόλος των πανεπιστημίων των Η.Π.Α. και η αλληλεπίδρασή τους με τα ελληνικά Α.Ε.Ι. | Χειλίτση, Μαρίνα Α. |  |
2006 | Προεφηβική ηλικία και διδασκαλία της λογοτεχνίας στο ιταλικό και ελληνικό σχολικό σύστημα | Δημητριάδου, Ουρανία Α. |  |
2025 | Προσβάσιμη λεξικογραφία: εκπόνηση ψηφιακού online λεξικού για άτομα με οπτική αναπηρία | Γαρούφος, Απόστολος Π. | |
2021 | Προσδιορισμός συγγραφικού προφίλ μέσω τεχνικών επεξεργασίας φυσικής γλώσσας | Γαγιάτσου, Σοφία Μ. |  |
2020 | Προσεγγίζοντας τη γλωσσική διδασκαλία στο γυμνάσιο ως διδακτική - μαθησιακή πρακτική τοποθετημένη στις αρχές της κριτικής παιδαγωγικής | Σφακιανάκη, Άννα Μ. |  |
2016 | Προσέγγιση λογοτεχνικών κειμένων μέσω τεχνικών της δραματικής τέχνης στην εκπαίδευση και του κουκλοθεάτρου | Παπαϊωάννου, Θεοδώρα Γ. |  |
2004 | Πρόσληψη και χρήση δραματικών στοιχείων στο αρχαίο ελληνικό μυθιστόρημα με έμφαση στον Ηλιοδώρο και τον Αχιλλέα Τάτιο | Αδαμίδη, Φωτεινή Δ. |  |
2015 | Προσφωνήσεις ως πραγματολογικοί δείκτες σε συνομιλιακές αφηγήσεις: η περίπτωση του ρε και των συνδυασμών του | Καραχάλιου, Ουρανία Τ. |  |
2017 | Προσωδιακή πραγμάτωση της πληροφοριακής δομής στα Ελληνικά: η περίπτωση της αντίθεσης | Σταυροπούλου, Παναγιώτα Χ. |  |
2024 | Προσωπογραφία τεσσάρων «χρηστῶν» ηγετών της κλασικής Αθήνας: συμβολή στην μελέτη της αθηναϊκής πολιτικής κατά τον 5ο αιώνα π.Χ. | Αναστασόπουλος, Σταύρος Χ. | |
2019 | Προτασική επεξεργασία των αντιμεταβιβαστικών δομών της Ελληνικής | Πλακούδα, Αικατερίνη Α. |  |