Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Education
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2015Φύλο και εκπαιδευτική διαδικασία: στάσεις και συμπεριφορές των Ελλήνων δασκάλων ανάλογα με το φύλο τους απέναντι σε μαθητές και μαθήτριες στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίαςΨιλού, Ελένη Κ.
2023Φύλο και εσπερινά σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (λύκεια και ΕΠΑΛ): η περίπτωση της Περιφερειακής Ενότητας ΚοζάνηςΕυσταθιάδου, Άννα Δ.
2012Φύλο και τεχνολογίες της πληροφορίας και επικοινωνίας στην εκπαίδευση (ΤΠΕ): η περίπτωση των φιλολογικών μαθημάτωνΠαλάζη, Χρυσάνθη Β.
2023Φύλο και φυσικές επιστήμες: διδάσκοντας για τις επιστημόνισσες και το έργο τουςΜποταΐτη, Αρετή Ε.
2018Φύση και αγωγή στη διαδικασία διαμόρφωσης της προσωπικότητας: εξέταση των ιδεών των Ζ.Ζ. Ρουσσώ, Μ. Μοντεσσόρι, Κ. Ρότζερς και Λ. ΒυγκότσκιΚαπλάνη, Θάλεια-Παρασκευή Γ.
2007Φυσικές επιστήμες για την εκπαίδευση κριτικά σκεπτόμενων και ενεργών πολιτώνΚαρύδας, Απόστολος Κ.
2018Φυσική δραστηριότητα και πιθανές κινητικές δυσκολίες: η επίδρασή τους στην κοινωνική συμπεριφορά και αυτοεκτίμηση ατόμων με αυτισμόΓκατζόγια, Δήμητρα Ν.
2022Φυσική δραστηριότητα στο σχολείο και τον ελεύθερο χρόνο, διατροφικές συνήθειες, συνήθειες ύπνου και κοινωνικό-οικονομικά χαρακτηριστικά παιδιών δημοτικού στην περιοχή ΘράκηςΔαμπουδάνη, Νίκη Α.
2011Φυσικο-επιστημονική γνώση: ανάλυση του μετασχηματισμού της στον ελληνικό ιστοχώροΜατζάκος, Πέτρος Α.
2014Φωνολογική διαβάθμιση των #CC της ΝΕ: γραμματική μοντελοποίηση και διδακτικές εφαρμογές για την ελληνική ως Γ2Μητσιάκη, Μαρία Ι.
2001Φωνολογική και συντακτική ενημέρωση μαθητών προσχολικής ηλικίας ως παράγοντες πρόβλεψης της αναγνωστικής ικανότητας στην πρώτη και δεύτερη τάξη του δημοτικού σχολείουΠαπάνης, Ευστράτιος
2017Χαρακτηριστικά και αξίες του σωφρονιστικού πληθυσμού των Ειδικών Καταστημάτων Κράτησης Νέων και παρεχόμενη εκπαίδευσηΠέτσας, Ιωάννης Α.
1992ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΧΑΡΤΙΝΟ ΑΧΡΗΣΤΟ ΥΛΙΚΟ. ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣΤρίμη, Ελισάβετ
2012Χαρτογραφία και εκπαίδευση: κατανόηση και αξιοποίηση δισδιάστατων και τρισδιάστατων χαρτών για την ανάπτυξη της χωρικής αντίληψης σε μαθητές Α/βάθμιας εκπαίδευσηςΑποστολοπούλου, Αικατερίνη Π. 
2000Χαρτογραφία και χάρτες αφήςΠαπαδόπουλος, Κωνσταντίνος Σ.
2009Χρήση εξαρτησιογόνων ουσιών σε παιδιά και νέους με προβλήματα ακοήςΧρονοπούλου, Αθανασία
2005Χρήση Η/Υ και δημιουργική σκέψη. Διερεύνηση της επίδρασης που έχει η χρήση των Η/Υ στην ανάπτυξη της δημιουργικής σκέψης των μαθητών Δ, Ε, Στ Δημοτικού & Α ΓυμνασίουΒιτούλης, Μιχαήλ Χ.
2011Χρήση και αποτελεσματικότητα των νέων τεχνολογιών στην αξιολόγηση της τυπικής και άτυπης μάθησης του προφορικού λόγου παιδιών πρώτης σχολικής ηλικίαςΤόκη, Ευγενία Ι.
2016Χρήση οπτικών τεχνικών επίδρασης στη μαθησιακή διαδικασία - συνείδηση στην εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη: εφαρμογές στη διδακτική χημείας περιβάλλοντοςΚωτσαλάς, Ιωάννης Π.
2017Χρήση περιβάλλοντος ψηφιακής αλληλεπίδρασης στην εκμάθηση της ανατομίας των αρτηριών του καρδιοκυκλοφορικού συστήματος του ανθρώπουΚιουρεξίδου, Ματίνα Σ.