Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
1990 | Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ 1976 | Βασιλού-Παπαγεωργίου, Βασιλική | |
2018 | Ο ρόλος των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών στην επιβίωση των ΑΕΙ: τομές στην εκπαίδευση, έρευνα, ανάπτυξη, διοίκηση και τις δημόσιες σχέσεις. | Γκέκα, Πηνελόπη Δ. | |
2024 | Ο ρυθμός ανάπτυξης επιμέρους προφορικών γλωσσικών δεξιοτήτων παιδιών πρώτης σχολικής ηλικίας με δυσκολίες μάθησης του γραπτού λόγου και η σχέση του με τη διαμόρφωση του μαθησιακού τους προφίλ: μια διαχρονική μελέτη | Καργιωτίδης, Απόστολος Χ. | |
2014 | Ο στατιστικός γραμματισμός στο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών των μαθηματικών του δημοτικού σχολείου | Κοντογιάννη, Αριστούλα Γ. | |
2020 | Ο σχεδιασμός και η εφαρμογή του εξατομικευμένου εκπαιδευτικού προγράμματος μαθητών/τριών με αναπηρίες στην προσχολική εκπαίδευση: μια πολυμεθοδολογική ερευνητική προσέγγιση του ρόλου και της σημασίας του στο πλαίσιο της ειδικής και ενταξιακής εκπαίδευσης | Γελαστοπούλου, Μαρία Α. | |
2001 | Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση εκπαιδευτικής παρέμβασης για το γραμματισμό ενήλικων κρατουμένων: το παράδειγμα των δικαστικών φυλακών Διαβατών Θεσσαλονίκης | Χασιώτης, Βασίλειος Α. | |
1994 | Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ. (ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ) | Πάντα, Δήμητρα | |
2016 | Ο σχολικός κήπος ως πεδίο εισόδου αλλαγών για την εξέλιξη του σχολείου στην κατεύθυνση της αειφορίας | Γαρίτσης, Ιωάννης Δ. | |
2015 | Όταν είσαι γονιός από την τάξη τη δική μας...: ταξικές διαφοροποιήσεις των οικογενειακών μορφωτικών πρακτικών | Φάκου, Αιμιλία Ν. | |
2006 | Ο τραγικός μύθος της αρχαιότητας για την παιδική ηλικία | Μουλά, Ευαγγελία Ε. | |
2010 | Ο τρωϊκός πόλεμος στο ελληνικό παιδικό βιβλίο (1974-2004): αξίες ψυχοσωματικής και κοινωνικής ανάπτυξης του παιδιού | Αδάμ, Μόνικα Κ. | |
2012 | Ο υλικός πολιτισμός της αρχαιότητας και οι αλλοδαποί μαθητές στα ελληνικά σχολεία: η περίπτωση της δευτεροβάθμιας διαπολιτισμικής εκπαίδευσης | Παπαμαγκανά, Ιωάννα Ι. | |
2003 | Ο ύστερος βίος της ελληνικής εκπαίδευσης στη μείζονα Θράκη (Βιλαέτι Ανδριανουπόλεως) κατά την περίοδο (1900 - 1922) | Αργυρόπουλος, Αργύριος Θ. | |
2024 | Ο φάκελος αξιολόγησης (portfolio): διερεύνηση των παραμέτρων της εφαρμογής του στο νηπιαγωγείο | Νεραντζίδου, Ανθούλα Δ. | |
2023 | Ο χωρικός προσανατολισμός ως πλαίσιο για την ανάπτυξη της χωρικής σκέψης: ενσώματη νοηματοδότηση υποστηριζόμενη από τη χρήση δυναμικά διασυνδεδεμένων ψηφιακών αναπαραστάσεων | Γκρέκα, Χριστίνα Π. | |
2015 | Ο χώρος ως υλικό πεδίο αγωγής στο συνεργατικό νηπιαγωγείο: εφαρμογή στη διδακτική λογοτεχνικών κειμένων | Ζησοπούλου, Ελένη Ι. | |
2011 | Όψεις πολιτικής κοινωνικοποίησης δωδεκαετών μαθητών του ελληνικού δημόσιου δημοτικού σχολείου | Καρναβάς, Βασίλειος Ζ. | |
2019 | Όψεις της αναπηρίας σε δύο εκδοχές κινηματογραφικής αφήγησης: ταινίες μυθοπλασίας και ντοκιμαντέρ και η δυνατότητα αξιοποίησής τους στη διδακτική πράξη από τη σκοπιά των κοινωνικών προσεγγίσεων της αναπηρίας | Βεργιώτη, Ελεονώρα Η. | |
2006 | Όψεις της αρχαιότητας στα βιβλία της παιδικής ηλικίας. Το παράδειγμα του ομηρικού μύθου | Καλιακάτσου, Ιωάννα Α. | |
2010 | Όψεις της εναλλαγής κώδικα σε ελληνόπουλα στη Γερμανία και η σημασία της για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας | Στύλου, Γεωργία Κ. | |