Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Education
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2016Η χρήση του διαδικτύου στην εκπαίδευση: μία εφαρμογή στον επιστημονικό γραμματισμόΚουλούντζος, Βασίλειος Σ.
2017Η χρήση του ιστολογίου στην εκπαίδευση: απόψεις διαχειριστών-εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΜιτιντζή, Ευανθία Α.
2012Η χρήση του λεξικού για τη διδασκαλία της μητρικής γλώσσας και η συμβολή του στην καλλιέργεια της γλωσσικής έκφρασηςΖερδελή, Σοφία Κ.
2016Η χρήση του ψηφιακού βίντεο μέσω διαδικτύου στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής στην περιβαλλοντική εκπαίδευσηΑρβανιτίδου, Βασιλεία Β.
2021Η χρήση των greeklish ως παράγοντας διαμόρφωσης της γλωσσικής επίγνωσης και ικανότητας των μαθητώνΘωμά, Ράλια Γ.
2004Η χρήση των εικονικών περιβαλλόντων στη διδακτική της ιστορίας: μια προσέγγιση με τρισδιάστατες αναπαραστάσεις ιστορικών κόσμωνΚωστάκης, Παναγιώτης Ν.
2011Η χρήση των νέων τεχνολογιών στη διερεύνηση της αντίληψης και την αξιοποίηση εννοιών των εφαρμοσμένων μαθηματικών σε μικρά παιδία: η έννοια του ρίσκουΝικηφορίδου, Ζωή Π.
2007Η χρήση των προηγμένων τηλεπικοινωνιακών δικτύων και υπολογιστικών συστημάτων για τη διαρκή γλωσσική κατάρτιση και εξειδίκευσηΓαλατσοπούλου, Φανή Γ.
2012Η χρήση των στατικών παραστατικών πηγών στο μαθήμα της ιστορίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: απόψεις και στάσεις μαθητών και εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Ν. Πέλλας για τη χρήση φωτογραφιών και γελοιογραφιών ως πηγών στο μάθημα της ιστορίαςΠαπαδάκη, Αντωνία Δ.
2020Η χρήση των τεχνολογιών, περιβαλλόντων και εργαλείων του διαδικτύου (Web2.0, τηλεδιάσκεψη, τηλεκπαίδευση) στη διδασκαλία του μαθήματος των θρησκευτικών: εφαρμογή στη δευτεροβάθμια εκπαίδευσηΓκίκας, Αλέξανδρος Β.
2008Η χρήση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας για τη διδασκαλία της λογοτεχνίας στoν πρώτο κύκλο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: η αγγλοσαξωνική και η ελληνική εμπειρίαΝικολαΐδου, Σοφία Η.
2016Η χρήση των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση: προϋποθέσεις και προτάσεις για πληρέστερη ενσωμάτωσή τουςΚουκουφίκη, Σταυρούλα Λ.
2015Η χρονική και αποψιακή μορφολογία στη διδασκαλία της ελληνικής και της κορεατικής ως ξένων γλωσσώνKim, Hyejin S.
2020Η ψηφιακή αφήγηση (digital storytelling) ως διδακτικό εργαλείο στο μάθημα της λογοτεχνίαςΓκουτσιουκώστα, Ζησούλα Π.
2022Η ψηφιοποίηση της γνώσης και η επίδρασή της στην πανεπιστημιακή έρευναΚαταβολάδα, Ευαγγελία Γ.
2003Η ψυχοκινητική αγωγή ως προϋπόθεση και μέσο βελτίωσης της γραφοκινητικής δεξιότητας παιδιών προσχολικής ηλικίαςΤρούλη, Καλλιόπη Γ.
2001Η ψυχοπαιδαγωγική της δημιουργικότητας: πρόγραμμα άσκησης και προαγωγής της δημιουργικής σκέψης σε παιδιά του νηπιαγωγείουΜάνου, Βασιλική Κ.
2020Θεατρικές μέθοδοι και η διδακτική αξιοποίησή τους στη διδασκαλία της αγγλικής ως ξένης γλώσσας στο δημοτικό σχολείο: το παράδειγμα του Μανδύα του ΕιδικούΚοσμά, Γεωργία-Μυρσίνη Ν.
2019Θεραπευτικές ιδιότητες του γραπτού λόγου: προβλήματα στην παραγωγή γραπτού λόγου και άγχος μαθητών με ή χωρίς μαθησιακές δυσκολίες στη δευτεροβάθμια εκπαίδευσηΠαπατρέχα, Βιργινία Μ.
2000Θεσμικός διαχωρισμός και συνεργασία μεταξύ νηπιαγωγείου και πρωτοβάθμιου σχολείου στη Γερμανία και στην Ελλάδα: εμπειρική - συγκριτική προσέγγιση των απόψεων Ελλήνων και Γερμανών εκπαιδευτικώνΒρυνιώτη, Καλλιόπη Π.