Η χρήση των προηγμένων τηλεπικοινωνιακών δικτύων και υπολογιστικών συστημάτων για τη διαρκή γλωσσική κατάρτιση και εξειδίκευση

Περίληψη

Το θέμα της παρούσας διατριβής είναι η χρήση των προηγμένων τηλεπικοινωνιακών δικτύων και υπολογιστικών συστημάτων για τη διαρκή εκπαίδευση και εξειδίκευση σε περιβάλλοντα διδασκαλίας ξένης γλώσσας. Στόχος της είναι η διερεύνηση των στάσεων της νέας γενιάς δασκάλων απέναντι στη χρήση των υπολογιστικών συστημάτων και δικτύων κατά τη γλωσσική εκπαίδευση. Παράλληλα διερευνάται και η στάση των εκπαιδευομένων απέναντι στη χρήση τους μέσω μιας μελέτης περίπτωσης στο Τμήμα Δημοσιογραφίας του Αριστοτελείου Πανεπιστήμιου όπου παρέχεται στους φοιτητές ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα μαθημάτων εκμάθησης και ειδίκευσης στον δημοσιογραφικό λόγο σε τρεις ξένες γλώσσες. Στην αρχή της διατριβής γίνεται εκτεταμένη αναφορά στην πορεία της Γλωσσικής μάθησης με τη βοήθεια Η/Υ από τη δεκαετία του 60 μέχρι σήμερα και παρουσιάζονται τρία μοντέλα μάθησης γλωσσάς με τη βοήθεια υπολογιστικών συστημάτων και δικτύων. Εξετάζονται επιπλέον οι ρόλοι και οι στάσεις των διδασκόντων και διδασκομένων σε διδακτικά σενάρια που ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The goal of the present dissertation is to examine the use of computers and networks in language teaching and learning. The dissertation consists of two relatively independent parts Part I and Part II. Part I is a literature review of the history of CALL and of the roles that teachers and learners play in CALL settings. It also examines three instructional design models and discusses the uses of various technologies and the educational scenarios that can be developed. Part II presents two empirical surveys carried out at the Aristotle University of Thessaloniki in order to identify the attitudes of the future language instructors and of the learners of a foreign language towards the use of computers and networks in language teaching and learning. Part II also analyzes and interprets the quantitative and qualitative data that were collected through questionnaires and participant observation and it finally discusses the findings of the surveys and postulates suggestions for future study.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/22004
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/22004
ND
22004
Εναλλακτικός τίτλος
The use of computers and networks for language teaching and learning
Συγγραφέας
Γαλατσοπούλου, Φανή (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2007
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Εξεταστική επιτροπή
Βαλιούλη Μαρία
Βέγλης Ανδρέας
Παπανικολάου Γεώργιος
Αναστασιάδη Άννα
Καζάζης Ιωάννης
Χατζηπαντελής Θεόδωρος
Τζωαννοπούλου Μαρίνα
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Γλωσσική μάθηση υποβοηθούμενη από Η/Υ και δίκτυα; Εκπαίδευση από απόσταση; Στάσεις μαθητών και δασκάλων απέναντι στη χρήση Η/Υ; Ρόλος δασκάλου; Δικτυακά μαθησιακά περιβάλλοντα; Εικονικά σχολεία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
x, 454 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)