Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2014 | Συναισθηματική υπολογιστική και εκπαίδευση: έξυπνες τεχνικές ανίχνευσης του συναισθήματος και προαγωγής της εκπαιδευτικής διαδικασίας | Κλάδος, Μανούσος Α. | |
2007 | Σύνδρομο Down και οικογένεια στην Ελλάδα: η παροχή κοινωνικών και εκπαιδευτικών υπηρεσιών στα άτομα με ειδικές ανάγκες και τις οικογένειές τους (μια διεπιστημονική προσέγγιση) | Σιούτης, Στέργιος | |
2015 | Συνεργατική μάθηση σε δυνητικές κοινότητες: κοινωνιοψυχολογική και παιδαγωγική προσέγγιση | Τζαναβάρης, Σπυρίδων-Διονύσιος Γ. | |
1996 | ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΑΝΑΔΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ ΩΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΗΣ ΕΠΙΡΡΟΗΣ | Προδρομίτης, Γεράσιμος | |
2013 | Συστήματα αξιών και πρόσληψη εργασιακού περιβάλλοντος υποψηφίων στελεχών επιχειρήσεων: διαπολιτισμική μελέτη | Πανταζή, Λαμπρινή Β. | |
2014 | Συστηματική αποτίμηση τεκμηρίων για την αποτελεσματικότητα της ψυχοθεραπείας | Δραγκιώτη, Ελένη Χ. | |
2014 | Συσχέτιση νευρογνωστικών ελλειμμάτων με ψυχοπαθολογικές παραμέτρους στη σχιζοφρένεια | Σπυρίδη, Στυλιανή Σ. | |
2015 | Συσχέτιση της συναισθηματικής νοημοσύνης των νοσηλευτών που εργάζονται σε ΜΕΘ και των ψυχολογικών τους εκδηλώσεων | Κοντού, Χριστίνα Κ. | |
2021 | Σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός ψυχο-εκπαιδευτικού προγράμματος σε παιδιά πρώιμης εφηβείας για την μείωση του αισθήματος του φόβου - άγχους και την αλλαγή στάσεων αναφορικά με το πλαίσιο του θανάτου | Δικαίου, Γιαννούλα Π. | |
2022 | Σχεδιασμός και ανάπτυξη διαδραστικών συστημάτων εκπαίδευσης-ψυχαγωγίας στη συνεκπαίδευση: τα διαδραστικά εκπαιδευτικά προγράμματα και οι οπτικοακουστικές τέχνες ως γέφυρα ανάμεσα σε παιδιά τυπικής ανάπτυξης και παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή /και αναπηρία | Καϊμάρα, Πολυξένη Χ. | |
2020 | Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος εκπαίδευσης στο απολαμβάνειν και εφαρμογή του σε ομαδικό πλαίσιο | Χαρισιάδης, Αλέξανδρος Λ. | |
1998 | ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΚΩΝ , ΑΙΤΙΩΔΩΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΚΩΝ ΣΧΕΣΩΝ ΣΕ ΣΥΝΑΡ ΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΩΝ ΔΟΜΙ... | Μπονώτη, Φωτεινή | |
2017 | Σχέσεις μεταξύ εργαζόμενης μνήμης, επιτελικών γνωστικών λειτουργιών και αναγνωστικής ικανότητας σε παιδιά νηπιαγωγείου και Α' δημοτικού | Χατζηγεωργιάδου, Σοφία Δ. | |
2014 | Σχέση ηθικής ανάπτυξης με χαρακτηριστικά προσωπικότητας μαθητών/μαθητριών στο μάθημα της φυσικής αγωγής: συγκριτική μελέτη σε αστικά, ημιαστικά και περιφερειακά σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | Καραμαύρου, Σοφία Κ. | |
2013 | Σχέση μεταξύ των αντιλαμβανόμενων διακρίσεων και του επιπολιτισμού με την προσαρμογή και την ψυχική υγεία μεταναστών εφήβων: μία διαχρονική μελέτη | Παπαθανασίου, Αθανασία-Χρυσούλα Μ. | |
2017 | Σχέση νοσηλείας, ψυχανάλυσης και λογοτεχνίας: ανάλυση των έργων νοσηλευομένων συγγραφέων από την πλευρά της νοσηλευτικής, της γλωσσολογίας και της ψυχανάλυσης: η ψύχωση του Μιχαήλ Μητσάκη: συγγραφική δημιουργία και συνθήκες νοσηλείας | Δημητράκος, Ιωάννης Ν. | |
2013 | Σχέση συνεργατικών στάσεων και συμπεριφορών: κοινωνικοί, περιβαλλοντικοί - καταστασιακοί για προδιαθεσικοί παράγοντες | Σωτηρίου, Πηνελόπη Κ. | |
1994 | ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΡΝΗΣΗ: ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥ | Καραγιάννης, Δημήτριος Θ. | |
2017 | Σχολική βία: διερεύνηση των χαρακτηριστικών του θύτη και του θύματος, ο ρόλος της σχολικής κοινότητας και της οικογένειας στην αντιμετώπιση και την πρόληψη του φαινομένου | Καούρη, Χριστίνα Γ. | |
2014 | Σχολική ψυχολογική υποστήριξη για την ενίσχυση της κοινωνικής ένταξης των παιδιών με νοητική καθυστέρηση: ένα πρόγραμμα κοινωνικής συνύπαρξης | Βασιλειάδης, Ηλίας Π. | |