ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΡΝΗΣΗ: ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥ

Περίληψη

Η ΕΡΓΑΣΙΑ "ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΡΝΗΣΗ: ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥ", ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ, ΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΙΣΧΥΡΟΥ ΑΓΧΟΥΣ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ, ΩΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΡΝΗΣΗ. ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΠΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥ. Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΝΕΙ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΑ ΕΝΤΟΝΑ ΑΛΥΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΥΖΥΓΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ, ΠΟΥ ΣΥΝΕΠΑΓΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΤΟΥ ΣΥΖΥΓΙΚΟΥ ΥΠΟΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΜΙΑΣ ΠΑΙΔΟΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ, ΟΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ Η ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ. ΣΤΙΣΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΑΥΤΟΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ, ΑΦΟΥ ΑΥΤΗ ΑΠΕΙΛΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΟ ΑΦΥΣΙΚΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΕΚΔΗΛ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE STUDY "SCHOOL REFUSAL: STUDY OF THE DYNAMICS OF THE CHILD AND ITS FAMILY" THROUGH THE QUALITATIVE ELABORATION OF THE ELEMENTS WHICH RESULT FROM THE FAMILY THERAPEUTIC SESSIONS, REASSURES THE PRESENCE OF THE INTENSIVE SEPARATION ANXIETY OF THE CHILD FROM ITS MOTHER, UP TO THE MAIN CAUSAL FACTOR IN SCHOOL REFUSAL. THE SEPARATION ANXIETY, WITH THE RELATIVE PANIC SYMPTOMS PREVENTS THE ATTENDANCE AT SCHOOL AND REPRESENTS THE MANIFESTATION OF THE CHILD ANXIETY FOR THE FUTURE OF ITS MOTHER AND CONSEQUENTLY ITS ENTIRE FAMILY. THE STUDY EMPHASIZES ON THE INTENSIVE UNRESOLVED PROBLEMS OF THE MARITAL RELATIONSHIP WHICH REVEAL THE TOTAL ABSENCE OF MARITAL SUBSYSTEM AND THE PREVENCE OF A CHILD-ORIENTED FAMILY, WHERE THE ONLY TASK IS THE CHILD CARE. IN THESE FAMILIES THE INDEPENDENCE OF THE CHILDREN IS PROHIBITED, SINCE IT IS THE MERE EXISTANCE OF THE FAMILY. THEREFORE, CHILDREN TAKE OVER AN OVERPROTECTIVE ROLE TOWARDS THEIR PARENTS, WHICH IS EXPRESSED BY A DYSFUN ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/3230
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/3230
Εναλλακτικός τίτλος
SCHOOL REFUSAL: STUDY OF THE DYNAMICS OF THE CHILD AND ITS FAMILY
Συγγραφέας
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Ημερομηνία
1994
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Τμήμα Ιατρικής
Εξεταστική επιτροπή
ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΒΑΛΣΑΜΑΤΖΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
ΛΙΑΚΟΣ ΑΡΗΣ
ΜΑΝΩΛΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΒΑΡΙΕΜΕΖΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική & Επιστήμες Υγείας
Λέξεις-κλειδιά
ΑΓΧΟΣ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΟΥ; ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ; ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΔΥΝΑΜΙΚΑ; ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ; ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΡΝΗΣΗ; ΣΧΟΛΙΚΗ ΦΟΒΙΑ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά