Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Εκπαίδευση
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2015Το σύστημα οργάνωσης και διοίκησης της Β/θμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα από το 1985 ως το 2008 και οι επιδράσεις του στην διαμόρφωση του εκπαιδευτικού επαγγέλματοςΣυρμακέσης, Στέφανος Π.
2019Το τραύμα του '74 στην κυπριακή και ελλαδική λογοτεχνία - έμφυλες προσεγγίσειςΣελιώτη, Βασιλική Δ. 
2020Το φαινόμενο του βανδαλισμού της υπαίθριας γλυπτικής στην πόλη της Θεσσαλονίκης (1896-2018): καλές πρακτικές για την πρόσληψη και την αντιμετώπισή του στην πρωτοβάθμια εκπαίδευσηΟρφανίδης, Δωρόθεος Γ.
2018Το φαινόμενο του βίαιου εκφοβισμού σε σχολικές και εξωσχολικές δραστηριότητες: εμπειρική μελέτη σε μαθητές παιδικής και εφηβικής ηλικίαςΔούμα, Ειρήνη Θ.
2006Το φαινόμενο του εκφοβισμού στο δημοτικό σχολείοΚατσιγιάννη, Βικτωρία Λ.
2022Το φαινόμενο του εκφοβισμού στο πλαίσιο του σχολικού πολυπολιτισμικού περιβάλλοντοςΚαλάκου, Παναγιώτα Ν. 
2020Το φοιτητικό κίνημα της Θεσσαλονίκης στο μετεμφυλιακό κράτος, 1950-1967: συγκρότηση, αιτήματα, συλλογική δράσηΤζήκα, Θεοδώρα Χ.
1995ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ. (ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ 1970-1990)Τζαφεροπούλου, Μαρία-Μάγδα 
2012Το ψηφιακό σχολείο στην κοινωνία της πληροφορίας: μια συστημική έρευνα σε μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τα κίνητρα χρήσης του διαδικτύου και των παραγόντων εθισμού σε αυτό, με την αξιοποίηση των διεπιστημονικών πεδίων της κοινωνικής πληροφορικής και της γνωσιακής επιστήμηςΕυθυμιόπουλος, Αχιλλέας Ε.
2016Το ψυχοκοινωνικό και συναισθηματικό προφίλ των Ελλήνων μαθητών γυμνασίου που εμπλέκονται σε περιστατικά κυβερνο-εκφοβισμού (cyber-bullying) και παραδοσιακού εκφοβισμού: συγκριτική μελέτη.Αντωνιάδου, Ναυσικά Ε.
2014Το ψυχοκοινωνικό κλίμα της τάξης, η διαπροσωπική συμπεριφορά του εκπαιδευτικού και η σχέση τους με την επίδοση και τις στάσεις μαθητών δημοτικού σχολείου στη Γλώσσα και τα Μαθηματικά: ο ρόλος της αυτεπάρκειας και των στόχων επίτευξηςΧαραλάμπους, Κυριάκος Σ.
2016Τρισδιάστατοι δυνητικοί κόσμοι ως περιβάλλοντα βιωματικής και συνεργατικής μάθησηςΚωνσταντίνου, Νικόλαος Β.
2011Τρόποι μάθησης και προσωπικότητα: διερεύνηση της μεταξύ τους σχέσηςΖενάκου, Ελένη Α.
2018Τύποι εκπαιδευτικών και εκπαιδευτικών συστημάτων στο σινεμά: ανάλυση των σημαντικότερων school movies της παγκόσμιας κινηματογραφικής παραγωγήςΑλέτρας, Νικόλαος Δ.
2006Τύποι κοινωνικομαθηματικής αλληλεπίδρασης στη σχολική τάξη των μαθηματικών: η παρατήρηση μαγνητοσκοπημένης συνεργασίας και το παιχνίδι ρόλων ως περιβάλλοντα αναστοχασμούΧαβιάρης, Πέτρος Σ.
2021Υπερεθνικές πολιτικές γλωσσικού γραμματισμού και εθνικά αναλυτικά προγράμματα για τη διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: πραγματώσεις τους και ρυθμιστικός λόγος σε σχολεία υποβαθμισμένων αστικών περιοχώνΚουτσιούρη, Σοφία Ι. 
2003Υπερμεσικά συστήματα για διδασκαλία σε μη καλώς δομημένα πεδία: από το ιεραρχικό υπερκείμενο σε προσαρμόσιμα εκπαιδευτικά συστήματα πάνω από τον παγκόσμιο ιστόΠαπατέρπος, Χρήστος Μ.
2015Υπηρεσίες ειδικής αγωγής που παρέχονται σε αλλοδαπούς μαθητέςΖουγανέλη, Άννα Ν.
2012Υποκειμενικές διδακτικές θεωρίες εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςΘεοδώρου, Αθανάσιος Τ.
2009Υποκειμενοποίηση και υποκειμενικότητα ως αποτέλεσμα διαμεσολαβητικών διαδικασιών σε συνθήκες μετανάστευσης: μια ερευνητική προσέγγιση σε γηγενείς μαθητές και σε μαθητές πολιτισμικά διαφορετικών ομάδων σε Ελλάδα και ΚύπροΚυπριανού, Δέσπω