ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Περίληψη

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΘΕΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ & ΥΠΟΘΕΣΑΜΕ ΟΤΙ Η ΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΓΡΑΦΟΝΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ, ΣΥΓΚΛΙΣΗ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΣΚΕΨΗΣ, ΕΓΧΑΡΑΞΗΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗΣ. Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣΣΤΙΣ 41 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟ Υ CHECKLIST ΘΑ ΚΑΤΕΓΡΑΦΕ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ, ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΡΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΔΥΟ ΤΡΟΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΘΑ ΜΑΣ ΕΔΕΙΧΝΕ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΑΚΡΟΑΤΗ/ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ Σ' ΑΥΤΑ. ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΤΡΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΕ 39 ΠΑΙΔΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ 2,6-5,0. Η ΠΡ ΠΡΩΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ, ΒΑΣΙΖΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΠΑΓΓΕΛΙΑ & ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ. Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΠΕΡΙΕΛΑΜΒΑΝΕ ΑΠΑΓΓΕΛΙΑ & ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΙΗΜΑΤΟΣ. ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΑΚΡΟΑΤΗ/ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ [Α=2%, Β= 17%, Γ=70%] ΕΝΤΟΠΙΣΤΗΚΕ ΟΤΙ ΟΦΕΙΛΟΤΑΝ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΟΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ. ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΑΝ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΜΑΣ ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΠΕΔΕΙΞΑΝ ΟΤΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ Η ΔΗΜΙΟ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

AIM OF THIS RESEARCH WAS THE SPECIFICATION OF POETRY'S INFLUENCE IN THE CHILD AND WE SUPPOSED THAT POETRY DEVELOPS, LIKE IN ANYONE WRITING POEMS, CONVERGENCE OF FUNCTIONS OF THINKING, INSCRIPTION AND WRITING. THE INCREASE OF CHILD'S PARTICIPATION IN THE 41 ITEMS OF CHECKLIST, WOULD INDICATE POETRY'S FUNCTIONAL INFLUENCE, AND THE PARTICIPATION IN SPECIAL ITEMS WITH TWO OR MORE MODALITIES WOULD INDICATE THE EXTEND OF HEARER'S/READER'S CONNECTION IN THE CHILD. THREE DIFFERENT INSTRUCTIONAL PROGRAMMS WERE CARRIE D OUT IN 39 CHILDREN [2,6-5,0]. THE INSTRUCTIONAL PROGRAMM A [17 CHILDREN] INCLUDED THE RECITATION AND READINGOF POEMS. THE INSTRUCTIONAL PROGRAMM B [10 CHILDREN] INCLUDED THE RECITATION AND READING OF POEMS, AND POEM'S PRESENTATION AS LINGUISTIC OBJECT. THE INSTRUCTIONAL PROGRAMM C [12 CHILDREN] INCLUDED THE RECITATION AND READING OF POEMS USING THE METRICAL PRESENTATION OF THEM. THE DIFFERENCES IN THE PERCENTAGE OF HEARER'S/READER'S CONNECTION [A=2%, B=17%, C=70%] ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/10556
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/10556
Εναλλακτικός τίτλος
INTERVENTION FOR POETRY'S FUNCTIONAL INFLUENCE IN PRESCHOOL EDUCATION
Συγγραφέας
ΣΙΓΑΝΟΥ-ΦΡΑΓΚΟΥΛΗ, ΣΟΦΙΑ-ΦΩΤΕΙΝΗ
Ημερομηνία
1997
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Παιδαγωγική. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Εξεταστική επιτροπή
ΚΑΤΣΙΟΥ-ΖΑΦΡΑΝΑ ΜΑΡΙΑ
ΤΣΟΛΑΚΙΣ ΧΡΙΣΤΟΣ
ΧΡΥΣΑΦΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
ΚΑΡΑΚΙΤΣΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΤΣΙΟΥΜΗ ΧΡΥΣΑΝΘΗ
ΒΑΜΒΟΥΚΑΣ ΜΙΧΑΗΛ
ΚΟΥΚΟΥΛΟΜΑΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
ΑΛΟΓΗ ΡΥΘΜΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΛΛΟΓΗ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ; ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ ΣΕ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ; Η ΜΕΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΩΣ ΠΡΟΓΛΩΣΣΙΚΗ ΓΡΑΦΗ; Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΠΟΙΗΤΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ & ΡΥΘΜΟΥ ΠΑΡΑΓΕΙ ΓΡΑΦΗ; ΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ; ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΚΡΟΑΤΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά