Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2019 | Η χρήση δεδομένων εναλλακτικής - αυθεντικής αξιολόγησης των μικρών παιδιών στη λήψη αποφάσεων εκπαιδευτικού σχεδιασμού στο νηπιαγωγείο | Πέκης, Αναστάσιος Η. | |
2015 | Η χρήση σχολικών βιβλίων φυσικής (επιστήμης) από τους εκπαιδευτικούς μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας | Φιλίππου, Δημήτριος Χ. | |
2019 | Η χρήση της αφήγησης στη διδασκαλία των κλασμάτων σε μαθητές Γ΄ Δημοτικού | Καϊάφα, Ιωάννα Β. | |
2006 | Η χρήση του διαδικτύου και της ασύγχρονης ηλεκτρονικής επικοινωνίας για την ανάπτυξη και την εμπέδωση της αγγλικής ως ξένης γλώσσας σε ευρωπαϊκά δημοτικά σχολεία | Βλάχος, Κοσμάς Γ. | |
2016 | Η χρήση του διαδικτύου στην εκπαίδευση: μία εφαρμογή στον επιστημονικό γραμματισμό | Κουλούντζος, Βασίλειος Σ. | |
2017 | Η χρήση του ιστολογίου στην εκπαίδευση: απόψεις διαχειριστών-εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | Μιτιντζή, Ευανθία Α. | |
2012 | Η χρήση του λεξικού για τη διδασκαλία της μητρικής γλώσσας και η συμβολή του στην καλλιέργεια της γλωσσικής έκφρασης | Ζερδελή, Σοφία Κ. | |
2016 | Η χρήση του ψηφιακού βίντεο μέσω διαδικτύου στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής στην περιβαλλοντική εκπαίδευση | Αρβανιτίδου, Βασιλεία Β. | |
2021 | Η χρήση των greeklish ως παράγοντας διαμόρφωσης της γλωσσικής επίγνωσης και ικανότητας των μαθητών | Θωμά, Ράλια Γ. | |
2004 | Η χρήση των εικονικών περιβαλλόντων στη διδακτική της ιστορίας: μια προσέγγιση με τρισδιάστατες αναπαραστάσεις ιστορικών κόσμων | Κωστάκης, Παναγιώτης Ν. | |
2011 | Η χρήση των νέων τεχνολογιών στη διερεύνηση της αντίληψης και την αξιοποίηση εννοιών των εφαρμοσμένων μαθηματικών σε μικρά παιδία: η έννοια του ρίσκου | Νικηφορίδου, Ζωή Π. | |
2007 | Η χρήση των προηγμένων τηλεπικοινωνιακών δικτύων και υπολογιστικών συστημάτων για τη διαρκή γλωσσική κατάρτιση και εξειδίκευση | Γαλατσοπούλου, Φανή Γ. | |
2012 | Η χρήση των στατικών παραστατικών πηγών στο μαθήμα της ιστορίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: απόψεις και στάσεις μαθητών και εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Ν. Πέλλας για τη χρήση φωτογραφιών και γελοιογραφιών ως πηγών στο μάθημα της ιστορίας | Παπαδάκη, Αντωνία Δ. | |
2020 | Η χρήση των τεχνολογιών, περιβαλλόντων και εργαλείων του διαδικτύου (Web2.0, τηλεδιάσκεψη, τηλεκπαίδευση) στη διδασκαλία του μαθήματος των θρησκευτικών: εφαρμογή στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση | Γκίκας, Αλέξανδρος Β. | |
2008 | Η χρήση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας για τη διδασκαλία της λογοτεχνίας στoν πρώτο κύκλο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: η αγγλοσαξωνική και η ελληνική εμπειρία | Νικολαΐδου, Σοφία Η. | |
2016 | Η χρήση των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση: προϋποθέσεις και προτάσεις για πληρέστερη ενσωμάτωσή τους | Κουκουφίκη, Σταυρούλα Λ. | |
2015 | Η χρονική και αποψιακή μορφολογία στη διδασκαλία της ελληνικής και της κορεατικής ως ξένων γλωσσών | Kim, Hyejin S. | |
2020 | Η ψηφιακή αφήγηση (digital storytelling) ως διδακτικό εργαλείο στο μάθημα της λογοτεχνίας | Γκουτσιουκώστα, Ζησούλα Π. | |
2022 | Η ψηφιοποίηση της γνώσης και η επίδρασή της στην πανεπιστημιακή έρευνα | Καταβολάδα, Ευαγγελία Γ. | |
2003 | Η ψυχοκινητική αγωγή ως προϋπόθεση και μέσο βελτίωσης της γραφοκινητικής δεξιότητας παιδιών προσχολικής ηλικίας | Τρούλη, Καλλιόπη Γ. | |