Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2025 | Σχεδιασμός και αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού για τη φύση των φυσικών επιστημών: η περίπτωση των διαδραστικών ηλεκτρονικών βιβλίων | Γέντζη, Ελένη Χ. |  |
2025 | Δημιουργία και αξιολόγηση ενός αυτόνομου, δικτυακού αλλά και διαδικτυακού λογισμικού λογοθεραπευτικής παρέμβασης | Χατζηγιαννάκογλου, Παύλος Δ. | |
2025 | Ο συντονισμός της εκπαίδευσης του Γένους από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, στο δεύτερο μισό του 19ου αιώνα, όπως αποτυπώνεται στον ελληνικό Τύπο της Κωνσταντινούπολης | Χατζηγιάννη, Δέσποινα Η. |  |
2025 | Η ηγεσία και η συναισθηματική νοημοσύνη ως παράγοντες που συμβάλλουν στην επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης | Παναγόπουλος, Νικόλαος Ά. | |
2024 | Η καινοτομική εργασιακή συμπεριφορά των εκπαιδευτικών ως συνάρτηση της αυτοαποτελεσματικότητας, της επαγγελματικής εξουθένωσης και των δυσλειτουργικών μύθων: μεθοδολογικά και θεωρητικά ζητήματα | Γκοντέλος, Άγγελος Ν. |  |
2024 | Θεωρία πολυπλοκότητας, επιστημολογικά και μεθοδολογικά ζητήματα στην έρευνα των κοινωνικών επιστημών: εφαρμογή της ανάλυσης δικτύων στις αναπαραστάσεις γνωσιολογικών πεποιθήσεων | Γκέβρου, Μαρία Σ. | |
2024 | Πρόγραμμα παρέμβασης για την προώθηση της μετατραυματικής ανάπτυξης σε παιδιά σχολικής ηλικίας την περίοδο της πανδημίας του COVID-19 | Ταμιωλάκη, Αλεξάνδρα Γ. | |
2024 | Μνημονικές στρατηγικές σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες: απόψεις εκπαιδευτικών, παρατήρηση εκπαιδευτικών, παρέμβαση σε μαθητές | Παπανικολάου, Βασιλική Κ. |  |
2024 | Πανεπιστήμιο και αγορά εργασίας: εργασιακές διαδρομές και εργασιακή ικανοποίηση των αποφοίτων οικονομικών τμημάτων | Γαλάνης, Ιωάννης Ν. |  |
2024 | Η τριαντάχρονη δημογραφική και διοικητική απεικόνιση του Ιονίου Πανεπιστημίου (1984-2018) | Κουρή, Μαρίνα Θ. | |
2024 | Ο φάκελος αξιολόγησης (portfolio): διερεύνηση των παραμέτρων της εφαρμογής του στο νηπιαγωγείο | Νεραντζίδου, Ανθούλα Δ. | |
2024 | Διερεύνηση της ψυχικής ανθεκτικότητας μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών σε συνάρτηση με την περίοδο της τηλεκπαίδευσης και τη σχέση μαθητή-εκπαιδευτικού | Μπερτσιά, Βασιλική Κ. | |
2024 | Γονεϊκή εμπλοκή στη σχολική εργασία των παιδιών στο σπίτι: κίνητρα, θυμικές διεργασίες και σχολική επίδοση | Φαλάγγα, Κωνσταντίνα Ν. | |
2024 | Ήταν τελικά η κούκλα;: προσεγγίζοντας την εκπαιδευτική πράξη με την αξιοποίηση της μεθόδου των personal dolls μέσα από το πρίσμα του εκπαιδευτικού ως αναστοχαζόμενου επαγγελματία στο πλαίσιο μιας συνεργατικής έρευνας δράσης | Κοσμίδου, Ευαγγελία Ό. |  |
2024 | Το σχολικό σύστημα ως προστατευτικός παράγοντας στην πρόληψη για τη χρήση ψυχοδραστικών ουσιών και εξαρτητικών συμπεριφορών: εφαρμογή και αξιολόγηση προγράμματος ψυχοκοινωνικής υποστήριξης μαθητών δημοτικού αξιοποιώντας την τέχνη | Παππά, Ελευθερία Π. |  |
2024 | Η συμβολή του κινηματογράφου στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε ζητήματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης | Ρούμπου, Χριστίνα Π. |  |
2024 | Έρευνα της επίδρασης της εκπαίδευσης σε επαγγελματίες υγείας στη διαλογή (triage) σε τμήματα επειγόντων περιστατικών (ΤΕΠ) του ΕΣΥ | Ποντισίδης, Γεώργιος Ν. | |
2024 | Δομές φιλοξενίας ασυνόδευτων ανηλίκων και σχολεία: η «εκτατική» μάθηση στο πλαίσιο της αλληλεπίδρασής τους | Καλομενίδου, Όλγα Θ. |  |
2024 | Lifelong learning and education of adult migrants and refugees: the role of emotional intelligence on the development of skills | Τσέλα, Δήμητρα Μ. |  |
2024 | Η νεοματεριαλιστική σκέψη των Deleuze-Guattari στην περιβαλλοντική εκπαίδευση: ένα πλαίσιο θεώρησης και διερεύνησης της περιβαλλοντικής εμπειρίας και μάθησης παιδιών μέσα από τη βιωματική επαφή και σχέση τους με τη φύση | Παππά, Ματρώνα Κ. |  |