Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2023 | Executive functions in high ability preschool children: implementation and evaluation of an EFs educational programme with embedded preliteracy activities in a digital context | Ραχανιώτη, Ελένη Κ. | |
2022 | Η πολιτική στην εκπαίδευση των μειονοτήτων στην Γιουγκοσλαβία από το 1949 μέχρι και το 1992: η περίπτωση της Δημοκρατίας του Μαυροβουνίου | Μίσκας, Ιωάννης Α. |  |
2022 | Επίδραση ενός προγράμματος ψυχολογικής ενδυνάμωσης και ανθεκτικότητας στη βελτίωση της σωματικής και ψυχικής ευεξίας καθώς και της ακαδημαϊκής επίτευξης μαθητών/τριών με αναπηρία σε τμήματα ένταξης | Μποπότα, Όλγα Α. | |
2022 | Ανάπτυξη πολυτροπικού λόγου πειθούς σε διαδικτυακά περιβάλλοντα: διερεύνηση δυνατοτήτων εκπαιδευτικής παρέμβασης για παραγωγή βίντεο | Φραγκιαδουλάκη, Αικατερίνη Γ. | |
2022 | Εκμάθηση λογισμικού μέσων: εμπειρική διερεύνηση της επίδρασης οπτικών ενδείξεων και εξάσκησης στην απόκτηση διαδικαστικής γνώσης | Ραγάζου, Βασιλική Ν. | |
2022 | Διερεύνηση των απόψεων και των πρακτικών υποψήφιων εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία της Ιστορίας μέσα από την εφαρμογή και την αξιολόγηση εναλλακτικών διδακτικών προσεγγίσεων | Ανδρίκου, Ασημίνα Δ. |  |
2022 | Ηγεσία, σχολική κουλτούρα και κοινότητες μάθησης στα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας: ο ρόλος των εκπαιδευτικών | Βεργίδου, Αφροδίτη Δ. | |
2022 | Ο ρόλος της εκπαίδευσης στην επαγγελματική, κοινωνική και προσωπική ανάπτυξη των εργαζομένων στον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα: μελέτη περίπτωσης στο νησί της Ρόδου | Παυλούς, Ευαγγελία-Δέσποινα Σ. |  |
2022 | Ο ρόλος του εικονογραφημένου βιβλίου χωρίς λέξεις στη διερεύνηση και ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των παιδιών | Μηκέ, Παναγιώτα Ι. |  |
2022 | H αξιολόγηση παράγοντας βελτίωσης και μετασχηματισμού της σχολικής μονάδας σε οργανισμό μάθησης: εμπειρική μελέτη σε Διευθυντές της Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης | Συρίου, Ιωάννα Γ. | |
2022 | Στάσεις και αντιλήψεις μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε σχέση με το φυσιολογικό τοκετό και την καισαρική τομή | Βαρνακιώτη, Δήμητρα Ζ. |  |
2022 | Οι αντιλήψεις των μαθητών της υποχρεωτικής εκπαίδευσης για την έννοια του απείρου | Τσαμπουράκη, Αγγελική Ε. |  |
2022 | Συνεργασία και επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών στην κοινότητα μάθησης: στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Νομού Αττικής | Τηλιγάδα, Ευμορφία Γ. | |
2022 | Η παραγωγή ταινιών από τα παιδιά με τη μέθοδο του project με βάση το θεωρητικό πλαίσιο της Κριτικής Παιδαγωγικής: διερεύνηση των δυνατοτήτων για Κριτικό Γραμματισμό στα Μέσα και κοινωνική παρέμβαση | Χατζηθεοδωρίδου, Μαρία Α. |  |
2022 | Η επαναφοίτηση παιδιών προσχολικής ηλικίας με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος στο νηπιαγωγείο ως παράγοντας επίδρασης στο γνωστικό και κοινωνικό τους τομέα | Λουκέρης, Στέφανος Θ. | |
2022 | Φαινόμενα και έννοιες στην κλίμακα του νάνο: θέματα μάθησης και διδασκαλίας στο Δημοτικό Σχολείο | Πέικος, Γεώργιος Σ. | |
2022 | Πανεπιστημιακές σπουδές και ΤΠΕ: η επίδραση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη διαμόρφωση της επαγγελματικής ταυτότητας και των εκπαιδευτικών πρακτικών των φοιτητών Παιδαγωγικών Τμημάτων | Βέρρα, Μαριλίνα Γ. |  |
2022 | Ο πανοπτισμός στα ψηφιακά μέσα: καινοτόμες προσεγγίσεις με όχημα τη δραματική τέχνη στην προσχολική ηλικία | Τζίμα, Μαρία Δ. | |
2022 | Curricula and cultural diversity: a culturally responsive mathematics curriculum for primary school Roma students | Κυριακόπουλος, Γεώργιος Β. | |
2022 | Διερεύνηση της αποτελεσματικότητας και των ομαδικών διαδικασιών ενός ψυχοεκπαιδευτικού προγράμματος για την ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας και της ψυχολογικής ευζωίας φτωχών προ-εφήβων | Τάσση, Χριστίνα Χ. |  |