Η συνιασθηματική νοημοσύνη στα Παιδαγωγικά τμήματα Ελλάδας και Φινλανδίας: σχέσεις με την αυτο-αποτελεσματικότητα των φοιτητών και των κινήτρων τους για την επιλογή της διδασκαλικής καριέρας
Περίληψη
Στόχος της παρούσας διατριβής είναι η διερεύνηση της συναισθηματικής νοημοσύνης (ΣΝ) των φοιτητών των παιδαγωγικών τμημάτων σε σχέση με την αυτοαποτελεσματικότητα τους και τα κίνητρά τους για την επιλογή αυτής της καριέρας. Η παρούσα διατριβή επεκτείνει την εξερεύνηση της πολύπλευρης συναισθηματικής νοημοσύνης (ΣΝ) στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών, εστιάζοντας στην ανάπτυξή της και στις διαπολιτισμικές διακυμάνσεις. Περιλαμβάνει τρεις διασυνδεδεμένες μελέτες που διεξήχθησαν στην Ελλάδα ή/και τη Φινλανδία, προσφέροντας μια ανάλυση της ΣΝ σε δύο εκπαιδευτικά πλαίσια. Η Μελέτη 1 επικεντρώθηκε στην ελληνική εκπαίδευση και εξέτασε τον αντίκτυπο μιας σύντομης παρέμβασης δύο εβδομάδων για τη ΣΝ των φοιτητών (N = 42), χρησιμοποιώντας μια μικτή μεθοδολογική προσέγγιση για την ανάλυση των δεδομένων. Η Μελέτη 2 διερεύνησε την ικανότητα και τα χαρακτηριστικά ΣΝ των φοιτητών χρησιμοποιώντας μια προσέγγιση με επίκεντρο τις μεταβλητές. Η Μελέτη 3 επικεντρώθηκε σε πρωτοετείς φοιτητές της φινλανδικής ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The aim of this dissertation is to explore the emotional intelligence (EI) of student-teachers in relation to their teacher self-efficacy and their motivations for choosing a teaching career. This dissertation expands the exploration of multifaceted emotional intelligence (EI) in teacher education, focusing on its development and cross-cultural variations. It comprises three interconnected studies conducted in Greece and/or Finland, offering an analysis of EI in two educational contexts. Study 1 focused on the Greek teacher education and examined the impact of a short two-week EI intervention among student teachers (N = 42), utilizing a mixed-method approach to analyse the data. Study 2 explored the ability and trait EI of student-teachers in relation to their teacher self-efficacy both in Greece and Finland (N = 199) using a variable-centered approach. Study 3 focused on beginning students in Finnish teacher education and used a person-centered approach to examine their EI levels and ...
περισσότερα
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (2.73 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.




