Ο γεωγραφικός γραμματισμός σε θέματα που αφορούν την ευρωπαϊκή ταυτότητα και πολιτιστική κληρονομιά με χρήση Νέων Τεχνολογιών
Περίληψη
Οι σύγχρονες ευρωπαϊκές κοινωνίες αποτελούν πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα, με πολιτισμική ετερογένεια και πολυφωνία, με τις ταυτότητες στον χώρο της Ευρώπης να (ανα)διαμορφώνονται μέσω της πολιτιστικής αλληλεπίδρασης. Οι αναπαραστάσεις για την ευρωπαϊκή ταυτότητα και κληρονομιά διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση συμπεριληπτικών ή μη κοινωνιών, καθώς μπορεί να αναπαράγουν ή να προκαλούν κυρίαρχες σχέσεις εξουσίας, κυριαρχίας και ανωτερότητας/κατωτερότητας. Για αυτόν τον λόγο, η προσέγγιση των εν λόγω εννοιών πρέπει να γίνεται με κριτικό τρόπο. Οι αναπαραστάσεις που εκφράζουν οι εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο της εκπαίδευσης (συν)διαμορφώνουν τις αντίστοιχες αναπαραστάσεις των μαθητών/μαθητριών, συμβάλλοντας στη συγκρότηση των μελλοντικών πολιτών. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι: (1) να διερευνηθεί ο τρόπος με τον οποίο μελλοντικοί/ές δάσκαλοι/δασκάλες στην Ελλάδα διαμορφώνουν αναπαραστάσεις σχετικά με έννοιες της ευρωπαϊκής πολιτιστικής ταυτότητας και κληρονομιάς μέσα από τον λόγο ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
Modern European societies constitute multicultural environments characterized by cultural heterogeneity and plurality, with identities being (re)shaped through cultural interaction. Representations of European identity and heritage play a significant role in forming inclusive or non-inclusive societies, as they can either reproduce or challenge dominant relations of power, dominance, and superiority/inferiority. In this context, approaching these concepts requires a critical perspective. The representations constructed by educators co-shape corresponding representations of their students — future citizens — within the educational context. The aim of this research is (1) to investigate how pre-service primary school teachers in Greece construct representations related to European cultural identity and heritage through the discourse they produce in the context of using New Technologies, in particular through the Serious Game Eurocraft and through contexts that expand upon it; (2) to iden ...
περισσότερα
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (2.84 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.






