Αξιολόγηση της επίδρασης της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην καταναλωτική συμπεριφορά των συμμετεχόντων σε ομίλους αντισφαίρισης

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή διερευνά και αξιολογεί τις πολλαπλές διαστάσεις της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) και την επίδραση τους στην καταναλωτική συμπεριφορά εστιάζοντας ειδικότερα στην εμπιστοσύνη και την αφοσίωση των συμμετεχόντων στον συμμετοχικό αθλητισμό, με εφαρμογή στο άθλημα της αντισφαίρισης (τένις). Η έρευνα εξετάζει τις δυναμικές αυτών των σχέσεων πριν και μετά την υλοποίηση παρεμβατικού προγράμματος ΕΚΕ, προσφέροντας μια ολιστική κατανόηση του φαινομένου. Για την επίτευξη των ερευνητικών στόχων, η μελέτη οργανώθηκε σε τρεις διακριτές ερευνητικές μελέτες. Η πρώτη μελέτη επικεντρώνεται στην προσαρμογή και επικύρωση ενός ερωτηματολογίου αξιολόγησης της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) στο πλαίσιο του ελληνικού συμμετοχικού αθλητισμού, με ιδιαίτερη έμφαση στο τένις. Παράλληλα, διερευνάται η συσχέτιση των πρωτοβουλιών ΕΚΕ με την ενίσχυση της εμπιστοσύνης και της αφοσίωση των μελών, παρέχοντας εμπειρικά δεδομένα για τον καθοριστικό ρόλο της ΕΚΕ στην οικοδόμηση βιώσιμων σχέσεων ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis explores and evaluates the multiple dimensions of Corporate Social Responsibility (CSR) and their impact on consumer behavior, focusing in particular on the trust and loyalty of participants in participatory sports, with application to the sport of tennis. The research examines the dynamics of these relationships before and after the implementation of an interventionist CSR program, offering a holistic understanding of the phenomenon. To achieve the research objectives, the study was organized into three distinct research studies. The first study focuses on the adaptation and validation of a questionnaire to assess Corporate Social Responsibility (CSR) in the context of Greek participatory sport, with a particular focus on tennis. At the same time, the correlation between CSR initiatives and the enhancement of member trust and loyalty is investigated, providing empirical evidence for the crucial role of CSR in building sustainable trust relationships. The second study explo ...
περισσότερα
Η διατριβή αυτή δεν είναι ακόμα διαθέσιμη ηλεκτρονικά
DOI
10.12681/eadd/59438
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/59438
ND
59438
Εναλλακτικός τίτλος
Assessing the influence of corporate social responsibility on tennis club participants’ consumer behavior
Συγγραφέας
Λαγουδάκη, Γεωργία (Πατρώνυμο: Κωνσταντίνος)
Ημερομηνία
2025
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής, Αθλητισμού και Εργοθεραπείας. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Τσίτσκαρη Ευστρατία
Τζέτζης Γεώργιος
Υφαντίδου Γεωργία
Βερναδάκης Νικόλαος
Κώστα Γεώργιος
Ματσούκα Ουρανία
Τσιότρας Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Μάρκετινγκ
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΆλλες Κοινωνικές Επιστήμες ➨ Φιλοξενία, Αναψυχή, Αθλητισμός και Τουρισμός
Λέξεις-κλειδιά
Εταιρική κοινωνική ευθύνη; Καταναλωτική συμπεριφορά; Παρεμβατικό πρόγραμμα; Συμμετοχικός αθλητισμός
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.