Αλλαγές στις επαγγελματικές δεξιότητες των εκπαιδευτικών σε καταστάσεις ψυχικής εξουθένωσης και κοινωνικής απομόνωσης
Περίληψη
Η παρούσα διδακτορική διατριβή πραγματεύεται το θέμα των αλλαγών της ψυχολογίας και των επαγγελματικών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση σε καταστάσεις κοινωνικής απομόνωσης και ψυχικής εξουθένωσης, όπως η περίοδος του Covid-19. Οι 94 εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στην έρευνα απάντησαν σε 6 ομάδες ερωτήσεων, που αφορούσαν τις συνέπειες: στον συναισθηματικό τομέα (π.χ. άγχος) των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονέων, στις αλλαγές των επαγγελματικών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών και στον συσχετισμό των δύο αυτών παραγόντων. Επίσης, οι ερωτήσεις σχετίζονταν με τη δυνατότητα χρήσης διαφόρων παιδαγωγικών μεθόδων και τον αντίκτυπο της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης. Στα αποτελέσματα της διατριβής, αναδείχθηκαν ως παράγοντες αλλαγής των επαγγελματικών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών οι εξής: το φύλο, η ηλικία, η εμπειρία, η ειδικότητα, το μάθημα και ο τύπος του σχολείου. Αποδείχτηκε ότι η απομόνωση έκανε πιο ανθεκτικούς (ψυχικά) τους εκπαιδευτικούς, τους εξοικείωσε με την ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
This doctoral dissertation examines the changes in the psychological state and professional competencies of primary education teachers during periods of social isolation and psychological exhaustion, with a particular focus on the Covid-19 pandemic. A total of 94 primary school teachers participated in the study, responding to six groups of questions that investigated: the emotional impact (e.g., anxiety) on teachers, students, and parents; the transformation of teachers' professional skills; and the correlation between emotional effects and professional development. Additionally, the study explored the applicability of various pedagogical methods and the overall impact of distance learning. The findings identified several factors as contributors to the development of teachers’ professional competencies, including gender, age, years of experience, area of specialization, subject taught, and school type. The results suggest that the experience of social isolation enhanced teachers’ psyc ...
περισσότερα
![]() | Η διατριβή αυτή δεν είναι ακόμα διαθέσιμη ηλεκτρονικά |
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.