Οι εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης ως μέσο ενίσχυσης της δια βίου μάθησης και της επαγγελματικής εξέλιξης των εκπαιδευτικών

Περίληψη

Η δικτύωση (γνωριμία, επαφή και ανταλλαγή εμπειριών και συμβουλών) αποτελεί ένα από τα βασικά εργαλεία υποστήριξης και προώθησης της επαγγελματικής καριέρας. Aποτελεί ένα μέσο της ενίσχυσης αποτελεσματικότητας στη δουλειά και στην ανάπτυξη της σταδιοδρομίας. Απαιτεί χρόνο, σκέψη, ικανότητα στη δράση, αλλά οι ανταμοιβές μακροπρόθεσμα μπορεί να είναι τεράστιες. Επιπρόσθετα η δικτύωση θεωρείται και ως σημαντικό κίνητρο συμμετοχής σε δράσεις εκπαίδευσης ενηλίκων. Οι σύγχρονές εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης (WEB 2.0) αποτελούν ένα βασικό εργαλείο υποστήριξης της δια βίου μάθησης και της επαγγελματικής εξέλιξης καθώς προσφέρουν συνεχή και άμεση δυνατότητα για ανταλλαγή εμπειριών και απόκτηση νέων γνώσεων χωρίς κόστος σε χρόνο και χρήμα. Οι ευκαιρίες που προσφέρουν οι συγκεκριμένες εφαρμογές είναι ακόμα μεγαλύτερες μέσω της μεγάλης επέκτασης των κινητών συστημάτων και της ενσωμάτωσης εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης σε αυτά. Στόχος της έρευνας είναι να μελετήσει ειδικά την επαγγελματική κατηγορ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Networking (meeting, contact and exchange of experiences and advice) is one of the main tools to support and promote the professional career. It is a means of enhancing efficiency at work and career development. It takes time, thought, skill in action, but the rewards in the long run can be huge. In addition, networking is also considered as an important motivation to participate in adult education activities. Modern social networking applications (WEB 2.0) are a key tool to support lifelong learning and professional development as they offer a continuous and immediate opportunity to exchange experiences and acquire new knowledge without cost in time and money. The opportunities offered by these applications are even greater through the great expansion of mobile systems and the integration of social networking tools into them. The aim of the research is to study specifically the professional category of teachers to investigate issues related to the efficient use of social networking ap ...
περισσότερα
Η διατριβή αυτή δεν είναι ακόμα διαθέσιμη ηλεκτρονικά
DOI
10.12681/eadd/56994
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/56994
ND
56994
Εναλλακτικός τίτλος
Social networking applications as a means of enhancing teachers' lifelong learning and professional development
Συγγραφέας
Κοσκέρης, Ανδρέας (Πατρώνυμο: Παναγιώτης)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Γαροφαλάκης Ιωάννης
Καραλής Αθανάσιος
Τζαγκαράκης Εμμανουήλ
Κακλαμάνης Χρήστος
Σιούτας Σπυρίδων
Στύλιος Χρυσόστομος
Κομνηνός Ανδρέας
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ ➨ Μηχανική και συστήματα επικοινωνιών, Τηλεπικοινωνίες
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Επιστημονικοί τομείς της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Κοινωνική δικτύωση; Επαγγελματική ανάπτυξη; Εκπαιδευτικοί; Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.