Ανακύκλωση πολύτιμων μετάλλων από καταλυτικούς μετατροπείς αυτοκινήτων με υδρομεταλλουργικές μεθόδους

Περίληψη

Όλα τα σύγχρονα οχήματα που λειτουργούν με μηχανές εσωτερικής καύσης, διαθέτουν καταλυτικά συστήματα (τριοδικούς καταλύτες για τα οχήματα καυσίμου βενζίνης ή οξειδωτικούς καταλύτες για τα οχήματα καυσίμου πετρελαίου - diesel), με στόχο να μετατρέπουν τα τοξικά αέρια του μονοξειδίου του άνθρακα (CO), των υδρογονανθράκων (HC) και των οξειδίων του αζώτου (NOx) σε μη τοξικά, χρησιμοποιώντας πλατινοειδή μέταλλα, όπως Πλατίνα, Παλλάδιο και Ρόδιο. Τα πλατινοειδή μέταλλα περιλαμβάνουν τα μέταλλα της Πλατίνας, του Παλλαδίου, του Ροδίου, του Ιριδίου, του Οσμίου και του Ρουθηνίου, τα οποία ανήκουν σε μια μεγαλύτερη κατηγορία υλικών, αυτή των κρίσιμων. Η κρισιμότητα αυτών των υλικών εξαρτάται από την επαρκή τους προσφορά και την κάλυψη της ζήτησης τους για την παραγωγή νέων αγαθών, αλλά και τη συνεισφορά που έχουν στην οικονομική ανάπτυξη της βιομηχανίας και του τρόπου ζωής μας. Η μακροπρόθεσμη ζήτησy">Ίδρυμα
Ανακύκλωση πολύτιμων μετάλλων από καταλυτικούς μετατροπείς αυτοκινήτων με υδρομεταλλουργικές μεθόδους

Περίληψη

Όλα τα σύγχρονα οχήματα που λειτουργούν με μηχανές εσωτερικής καύσης, διαθέτουν καταλυτικά συστήματα (τριοδικούς καταλύτες για τα οχήματα καυσίμου βενζίνης ή οξειδωτικούς καταλύτες για τα οχήματα καυσίμου πετρελαίου - diesel), με στόχο να μετατρέπουνστε τη διατριβή (Online)
Ανακύκλωση πολύτιμων μετάλλων από καταλυτικούς μετατροπείς αυτοκινήτων με υδρομεταλλουργικές μεθόδους

Περίληψη

Όλα τα σύγχρονα οχήματα που λειτουργούν με μηχανές εσωτερικής καύσης, διαθέτουν καταλυτικά συστήματα (τριοδικούς καταλύτες για τα οχήματα καυσίμου βενζίνης ή οξειδωτικούς καταλύτες για τα οχήματα καυσίμου πετρελαίου - diesel), με στόχο να μετατρέπουν τα τοξικά αέρια του μονοξειδίου του άνθρακα (CO), των υδρογονανθράκων (HC) και των οξειδίων του αζώτου (NOx) σε μη τοξικά, χρησιμοποιώντας πλατινοειδή μέταλλα, όπως Πλατίνα, Παλλάδιο και Ρόδιο. Τα πλατινοειδή μέταλλα περιλαμβάνουν τα μέταλλα της Πλατίνας, του Παλλαδίου, του Ροδίου, του Ιριδίου, του Οσμίου και του Ρουθηνίου, τα οποία ανήκουν σε μια μεγαλύτερη κατηγορία υλικών, αυτή των κρίσιμων. Η κρισιμότητα αυτών των υλικών εξαρτάται από την επαρκή τους προσφορά και την κάλυψη της ζήτησης τους για την παραγωγή νέων αγαθών, αλλά και τη συνεισφορά που έχουν στην οικονομική ανάπτυξη της βιομηχανίας και του τρόπου ζωής μας. Η μακροπρόθεσμη ζήτηση των πλατινοειδών διαφαίνεται να σημειώνει ιδιαίτερη αύξηση, λαμβάνοντας υπόψιν την βελτίωση και τ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Every modern vehicle equipped with an internal combustion engine possess catalysts (Τhree-Way Catalytic Converters for petrol engines, or Diesel Oxidation Catalysts for diesel engines), in order to reduce efficiently the emission of harmful compounds like carbon oxides (CO), hydrocarbons (HC) and nitrogen oxides (NOx). Car manufacturers mainly use platinum group metals (PGMs) such as platinum, palladium and rhodium to perform these catalytic functions. In general, the platinum group metals are comprised of six similar elements: iridium, osmium, palladium, platinum, rhodium and ruthenium. These elements are included by the European Commission in the list of critical raw materials, based on their economic importance and supply risk. The long-term demand fundamentals for PGMs are strong, with their consumption closely related to the global green energy transition and imposition of stricter emissions standards – particularly in the automotive sector. Recycling could contribute to the reduc ...