Η εσωτερίκευση των στάσεων του σχολικού περιβάλλοντος προς τους/τις μη ακούοντες/ουσες μαθητές/τριες και η κοινωνική τους προσαρμογή

Περίληψη

Οι μαθητές με προβλήματα ακοής αποτελούν έναν πολύ ετερογενή πληθυσμό. Οι διαφορές αυτού του πληθυσμού ενδέχεται να επηρεάσουν τη γλώσσα, τα ακαδημαϊκά επιτεύγματα και την κοινωνική λειτουργία κατά τη διάρκεια των σχολικών ετών και μετά. Η γνώση των χαρακτηριστικών των μαθητών σε κάθε περιβάλλον θα βοηθήσει τους μελετητές και τους εκπαιδευτικούς να αναγνωρίσουν και να κατατάξουν τους πόρους, τις γνώσεις και τις υποστηρικτικές ικανότητες για να ανταποκριθούν αποτελεσματικότερα στις ανάγκες των μαθητών αυτών. Οι μαθητές με προβλήματα ακοής έχουν ανάγκη από την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων και κοινωνικής επάρκειας, στο πλαίσιο της ψυχολογικής τους προσαρμογής, που σχετίζεται με την ψυχολογική ευημερία και τη συναισθηματική προσαρμογή. Επίσης στο πλαίσιο της κοινωνικής σύγκρισης, οι μαθητές με προβλήματα ακοής ενδέχεται να έχουν δυσκολία συμμετοχής σε κοινωνικά προσανατολισμένες ευκαιρίες μάθησης εντός της συνεκπαίδευσης. ότι υπάρχουν αρκετοί παράγοντες που επηρεάζουν τα χαρακτηριστικά τ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Students with hearing problems are a very heterogeneous population. Differences in this population may affect language, academic achievement, and social functioning during and after school years. Recognizing the characteristics of students in each environment will help researchers and teachers to identify and classify resources, knowledge and support skills to respond more effectively to the needs of these students. Moreover, students with hearing problems need to develop social skills and social competence in the context of their psychological adjustment, which is related to psychological well-being and emotional adjustment. Furthermore, in the context of social comparison, students with hearing problems may have difficulty participating in socially oriented learning opportunities within inclusive education. There are several factors that affect the characteristics of students with hearing problems, such as their personality traits, support from teachers, but also their language devel ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/52428
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/52428
ND
52428
Εναλλακτικός τίτλος
The internalization of the attitudes of the school environment towards deaf students and their social adaptation
Συγγραφέας
Λαζαρίδου, Γεωργία (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Ψυχολογίας. Τομέας Γενικής Ψυχολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Κορδούτης Παναγιώτης
Σαμαρτζή Σταυρούλα
Καζή Σμαράγδα
Κατερέλος Ιωάννης
Μαντόγλου Σουλτάνα
Λαμπρίδης Ευθύμιος
Μπρουσκέλη Βασιλική
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΨυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη ➨ Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Άτομα με προβλήματα ακοής; Ψυχολογική προσαρμογή; Εκπαιδευτικές ανάγκες; επαγγελματικές ευκαιρίες ατόμων με προβλήματα ακοής
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)