Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ  ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ: ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΞΟΝΑ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΕ ΠΑ...

Περίληψη

Η ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΣΚΟΠΟ ΕΙΧΕ ΝΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΟΛΟΠΛΕΥΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΞΟΝΑ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΕΝΤΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ. ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ 1 ΚΑΙ 2 ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟΥΣ ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ. ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ. ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ Η ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ. ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΡΑΘΕΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΗΛΙΚΙΑΣ 4-6 ΧΡΟΝΩΝ.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE AIM OF THE DISSERTATION WAS TO INVESTIGATE THE PROBABLE INFLUENCE OF MUSICTO THE OVERALL DEVELOPMENT OF THE PERSONALITY OF THE PRESCHOOL CHILD THROUGHTHE INTERDISCIPLINARY METHOD OF TEACHING WITH CENTRAL CORE MUSIC EDUCATION. THE PRESENTATION OF THE DISSERTATION IS ORGANISED IN FIVE CHAPTERS. IN CHAPTERS 1 AND 2 THE THEORETICAL CONTEXT WHICH COVERS THE BASIC ASPECTS OF THE PROBLEM IS PRESENTED. IN CHAPTER 3 THE FORMATION OF THE EXPERIMENTAL PROGRAM IS PRESENTED. IN CHAPTER 4 THE EXPERIMENTAL RESEARCH AND ITS RESULTS ARE PRESENTED AND IN CHAPTER 5 THE CONCLUSIONS AND SUGGESTIONS. THE GENERAL CONCLUSION WHICH IS BASED ON THE RESULTS, IS THAT MUSIC EDUCATION MAY INFLUENCE POSITIVELY THE DEVELOPMENT OF THE PERSONALITY OF CHILDREN AGED 4-6 YEARS OLD.
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/2466
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/2466
Εναλλακτικός τίτλος
MUSIC EDUCATION AS A FACTOR FOR THE FORMATION OF THE PERSONALITY OF �THE CHILD:INTERDISCIPLINARY METHOD OF TEACHING WITH CENTRAL CORE MUSIC �TO CHILDREN AGEDFOUR TO SIX YEARS OLD
Συγγραφέας
ΣΕΡΓΗ, ΛΕΝΙΑ
Ημερομηνία
1993
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Εξεταστική επιτροπή
ΗΛΙΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΑΡΑΤΟΥ ΟΛΓΑ
ΛΙΑΒΑΣ ΛΑΜΠΡΟΣ
ΝΑΣΙΑΚΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΔΡΑΓΩΝΑ ΘΑΛΕΙΑ
ΚΟΥΤΣΟΥΒΑΝΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ
ΦΡΑΓΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Δημιουργικότητα; Διαθεματική διδασκαλία; Μουσική; Μουσική αγωγή; ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ; Προσχολική ηλικία; ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΑΓΩΓΗ; Προσωπικότητα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
342 σ., Παράρτημα.