Διερεύνηση της αξιοποίησης της τέχνης στη βιωματική μάθηση των λειτουργιών υγείας και στη βελτιστοποίηση της ποιότητας στη φροντίδα υγείας

Περίληψη

Εισαγωγή: Η βιωματική μάθηση στον τομέα της υγείας καθίσταται αποτελεσματική μέσω του μετασχηματισμού. Η αξιοποίηση της Τέχνης εγείρει την αισθητική εμπειρία, δημιουργεί πρόσφορο έδαφος για την καλλιέργεια κοινωνικών δεξιοτήτων και συμβάλει στη βελτίωση της ποιότητας φροντίδας υγείας. Στόχος: Η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας της αξιοποίησης της Τέχνης στη βιωματική μάθηση λειτουργών υγείας και στη βελτιστοποίηση της ποιότητας φροντίδας υγείας. Υλικό και Μέθοδος: Διενεργήθηκε πολυδιάστατη μεθοδολογική στρατηγική ποιοτικής έρευνας προκειμένου να επιτευχθεί τριγωνοποίηση. Οι μέθοδοι ποιοτικής έρευνας που χρησιμοποιήθηκαν είναι η έρευνα δράσης, η ανάλυση περιεχομένου, η θεματική ανάλυση, η ομάδα εστίασης, η συμμετοχική παρατήρηση, η ανάλυση λογοτεχνικών έργων Τέχνης, η ανάλυση εικαστικών έργων Τέχνης, η ανάλυση ποιητικών αφηγημάτων από το χώρο της υγείας, η ανάλυση τεκμηρίων, η video-ανάλυση και η ανάλυση τεκμηρίων από το ερευνητικό ημερολόγιο. Πληθυσμό μελέτης αποτέλεσαν λειτουρ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Introduction: Experiential learning in the health becomes effective through transformation. The utilization of Art enhances aesthetic experience, creates a fertile ground for the cultivation of social skills and contributes to improving the quality of health care. Objective: To investigate the effectiveness of the use of art in the experiential learning of health professionals and in the optimization of the quality of health care. Material and Methods: Multidimensional qualitative research methodological strategy was conducted in order to achieve triangulation. Qualitative research methods used are action research, content analysis, thematic analysis, focus group, participant observation, analysis of literary artworks, analysis of visual artworks, analysis of poetic narratives from the field health , video analysis and analysis of documents from the research diary. The study population consisted of health professionals in postgraduate and predoctoral training and health leaders. Resu ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 6/2024)
DOI
10.12681/eadd/51839
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/51839
ND
51839
Εναλλακτικός τίτλος
Investigation of art utilization in health professionals experiential learning and in improvement of health care quality
Συγγραφέας
Πουλημενάκου, Γεωργία (Πατρώνυμο: Πέτρος)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής. Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Σαρρής Μάρκος
Σούλης Σωτήριος
Πιερράκος Γεώργιος
Ψαρομήλιγκος Ιωάννης
Γούλα Ασπασία
Κουράκος Μιχαήλ
Κυτάγιας Χρήστος
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική και Επιστήμες ΥγείαςΕπιστήμες Υγείας ➨ Πολιτική της υγείας και Υπηρεσίες
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Διοίκηση
Λέξεις-κλειδιά
αξιοποίηση της Τέχνης; αφηγηματική ιατρική; Βιωματική μάθηση; Ηγεσία; Κοινωνικές δεξιότητες; Ποιότητα φροντίδας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.