Κοινωνική Παιδαγωγική και Ενδυνάμωση της σχολικής κοινότητας με την αξιοποίηση της διερευνητικής μάθησης και την υποστήριξη των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.)

Περίληψη

Οι συνεχείς αλλαγές στην εκπαίδευσης του 21ου αιώνα και στην ραγδαία εξέλιξη της κοινωνίας έχει δημιουργήσει νέες πιο απαιτητικές ανάγκες της κοινωνίας μας. Μέσα από τις ανάγκες αυτές η εκπαίδευση αποκτά ακόμα περισσότερο απαραίτητο ρόλο στη ζωή και την ανάπτυξη των παιδιών. Οι οικονομικές κρίσεις τόσο σε παγκόσμιο όσο και σε εθνικό επίπεδο σε συνδυασμό με τις αλλαγές στις κοινωνικές δομές οδηγούν την κοινωνία μας όλο και περισσότερο στην ανάγκη δημιουργίας μία εκπαίδευσης, η οποίο θα βοηθήσει τους μαθητές κάθε ηλικίας και θα δημιουργήσει ψυχικά ανθεκτικά παιδιά. Η εκπαίδευση αυτή οφείλει να δημιουργήσει τις απαραίτητες συνθήκες μέσα στις οποίες θα μπορέσουν οι μαθητές να αποκτήσουν τις κατάλληλες δεξιότητες για την αντιμετώπιση κάθε κοινωνικού προβλήματος που θα αντιμετωπίσουν. Η επιστήμη της Κοινωνικής Παιδαγωγικής έχει ως θεμελιώδη προτεραιότητά της την ουσιαστική και πλήρη αντιμετώπιση των κοινωνικοπαιδαγωγικών προβλημάτων. Μέσα από τη θεωρία, αναδύεται ένας ιδιαίτερος τρόπος σκέψη ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The continuous changes in the education of the 21st century and in the rapid evolution of the society has created new, more demanding needs of our society. Through these needs, education acquires an even more necessary role in the life and development of children. Economic crises both globally and nationally combined with changes in social structures are leading our society increasingly to the need to create an education that will help students of all ages and create mentally resilient children.This education must create the necessary conditions in which students will be able to acquire the appropriate skills to deal with any social problem they will face. The science of Social Pedagogy has as its fundamental priority the substantial and complete treatment of social pedagogical problems. Through theory, a special way of thinking emerges with a specific methodology, which guides socio-pedagogical actions.Through the activities of Social Pedagogy, students are empowered with skills such ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/50660
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/50660
ND
50660
Εναλλακτικός τίτλος
Social Pedagogy and Empowerment of the school community by utilizing Inquiry Based Learning learning and supporting Information and Communication Technologies (ICT)
Συγγραφέας
Στεφανίδης, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Παναγιώτης)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Μυλωνάκου-Κεκέ Ζαφειρία
Σπυριδάκος Αθανάσιος
Ψαρομήλιγκος Ιωάννης
Βουδούρη Αγγελική
Σπαντιδάκης Ιωάννης
Ζαράνης Νικόλαος
Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάριος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Κοινωνική Παιδαγωγική; Διερευνητική μάθηση; Ανθεκτικότητα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)