Διδακτική επικοινωνία στην προσχολική αγωγή: διερεύνηση των φωνητικών χαρακτηριστικών των νηπιαγωγών κατά τη διδακτική διαδικασία

Περίληψη

Η παρούσα Διδακτορική Διατριβή εστιάζει το ενδιαφέρον της στη φωνητική μη λεκτική επικοινωνία. Συγκεκριμένα, εστιάζει στον φωνητικό γραμματισμό, ο οποίος αποτελεί προτεραιότητα για το σχολείο του 21ου αιώνα. Η εκπαίδευση των νηπίων του 21ου αιώνα επικεντρώνεται στη συνολική ανάπτυξή τους. Εστιάζει στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων και αξιών και στη δημιουργία συνεργατικού κλίματος και εποικοδομητικής επικοινωνίας. Επιπλέον, στοχεύει στην ανάπτυξη ενός περιβάλλοντος που σέβεται την πολυμορφία και τη χρησιμοποιεί για να ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία, τις θεμελιώδεις αρχές του σύγχρονου νηπιαγωγείου.Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, οι νηπιαγωγοί θα πρέπει να βελτιώσουν και να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους στη φωνητική μη λεκτική επικοινωνία. Με αυτό τον τρόπο θα καταστήσουν τη διδασκαλία τους περισσότερο αποτελεσματική. Επίσης, η συμμετοχή τους σε συναφή, βιωματικά, εκπαιδευτικά προγράμματα και σεμινάρια, μπορεί να βελτιώσει τις φωνητικές τους δεξιότητες ώστε να μπορέσουν να ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This doctoral thesis focuses on vocal non-verbal communication. Particularly, it focuses on voice literacy, which is the priority of the 21st century school. The 21st century preschool education focuses on the overall development of preschoolers. It also focuses on the development of social skills and values and on the creation of a collaborative climate and constructive communication. In addition, it aims to develop an environment which respects diversity and uses it to encourage creativity and innovation, which are the fundamental principles of the modern kindergarten.Within this context, preschool teachers should improve and enrich their knowledge on vocal non-verbal communication. In this matter, they will manage to make their teaching more efficient. Also, their participation in relevant, experiential, educational programs and seminars, may improve their vocalics so that they can express themselves and communicate effectively, during the accomplishment of all teaching activities.T ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 10/2024)
DOI
10.12681/eadd/50196
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/50196
ND
50196
Εναλλακτικός τίτλος
Instructional communication in preschool education: investigation of preschool teachers’ vocalics during teaching process
Συγγραφέας
Ντούκα, Αφροδίτη (Πατρώνυμο: Βασίλειος)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού
Εξεταστική επιτροπή
Σταμάτης Παναγιώτης
Κοντάκος Αναστάσιος
Φεσάκης Γεώργιος
Καλαβάσης Φραγκίσκος
Μπαμπάλης Θωμάς
Μπίκος Κωνσταντίνος
Νικολάου Ελένη
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΆλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες ➨ Ανθρωπιστικές επιστήμες, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
μη λεκτική επικοινωνία; νηπιαγωγός; Φωνή; φωνητικά χαρακτηριστικά
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.