Οι ΤΠΕ και η εξ αποστάσεως μέθοδοι στις παραμεθόριες περιοχές: η περίπτωση των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες

Περίληψη

Το συνεχώς μεταβαλλόμενο και αβέβαιο περιβάλλον μέσα στο οποίο καλούνται να λειτουργήσουν τα σύγχρονα σχολεία έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές στον ρόλο του εκπαιδευτικού αλλά και στις μεθοδολογίες που εφαρμόζονται στη μάθηση.Οι εξελίξεις παγκοσμίως σε συνδυασμό με τη ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και τους περιορισμούς της τυπικής εκπαίδευσης δημιουργούν την ανάγκη για μια εκπαίδευση με πιο ευέλικτη μορφή που να ανταποκρίνεται σε όλα τα επίπεδα, την εξ αποστάσεως εκπαίδευση που ενσωματώνει διάφορα εργαλεία των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των επιπτώσεων των ΤΠΕ και της εξ αποστάσεως μεθοδολογίας σε Δημοτικά σχολεία στις παραμεθόριες περιοχές στους μαθητές με μαθησικές δυσκολίες. Η μεθοδολογία που ακουλουθήθηκε στην εργασία είναι τριγωνοποίηση με ποσοστική και ποιοτική έρευνα για την όσο το δυνατόν αξιοπιστία της έρευνας. Δόθηκε ένα ερωτηματολόγιο σε 200 δασκάλους με τυχαία δειγματοληψία που υπηρετούσαν στην πρωτοβά ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The methodology followed in the work is triangulation with quantitative and qualitative research for the possible reliability of the research. A questionnaire was given to 200 randomly selected teachers serving in primary education in rural areas of the country and ten interviews were conducted with teachers teaching in primary schools. The tools used for the analysis were spss 24 and excel.The results showed the ICT tools which help most in distance education are educational software and videos as well as interactive applications and games.The use of ICT, Psycho-pedagogical Development Programs, the bright colors and images and the Emotional Intelligence Programs were the best treatment for learning disabilities, and distance education could help learning disabilities.The teachers, referring to what way ICT helps children with learning disabilities, they emphasized the audiovisual approach to teaching with the use of images and sound, the opportunity for multiple repetitions, the play ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/50070
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/50070
ND
50070
Εναλλακτικός τίτλος
ICT and remote methods in boarder areas: the case of the child with learning disabilities
Συγγραφέας
Αλασώνα, Νίκη (Πατρώνυμο: Ανδρέας)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Μαθηματικών και Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Βουδούρη Αγγελική
Αναστασιάδης Παναγιώτης
Μπαμπάλης Θωμάς
Δασκαλάκης Δημοσθένης
Αντωνίου Αλέξανδρος-Σταμάτιος
Γιαλαμάς Βασίλειος
Κουτρομάνος Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΆλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες ➨ Ανθρωπιστικές επιστήμες, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
ΤΠΕ; Εξ αποστάσεως εκπαίδευση; Μαθησιακές δυσκολίες; Δημοτικό; παραμεθόριες περιοχές
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)