Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση μεθοδολογίας για τη δημιουργία κινήτρων μάθησης της φυσικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: η περίπτωση της ενέργειας

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η ανάπτυξη, η εφαρμογή και η αξιολόγηση μεθοδολογίας, κύριος στόχος της οποίας είναι η δημιουργία κινήτρων για τη μάθηση της Φυσικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και συγκεκριμένα για την έννοια της ενέργειας. Για την επίτευξη του προαναφερθέντος σκοπού διεξήχθη έρευνα στη Β’ Γυμνασίου και στα πλαίσια του μαθήματος της Φυσικής. Οι λόγοι που οδήγησαν στην υλοποίηση της έρευνας αυτής έχουν ως σημείο αφετηρίας την αδιαμφισβήτητη αναγκαιότητα της δημιουργίας κινήτρων για μάθηση στους μαθητές. Τα κίνητρα επηρεάζουν όλες τις πτυχές της σχολικής ζωής και έχουν σημαντική επίδραση στη μάθηση και την επίδοση. Ο τομέας της δημιουργίας κινήτρων έχει απασχολήσει στο παρελθόν και εξακολουθεί να απασχολεί την εκπαιδευτική και επιστημονική κοινότητα και καθιστά την ερευνητική ενασχόληση στο συγκεκριμένο τομέα απαραίτητη. Εξαιτίας του γεγονότος ότι δε μπορεί να γίνει απευθείας αποτίμηση των κινήτρων οι ερευνητές μελετούν μεταβλητές/συνιστώσες κινήτρων. Στην παρούσα έ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The purpose of the present dissertation is the development, application and evaluation of methodology aiming at increasing students’ motivation for learning Physics in Secondary Education and specifically for the concept of energy. To achieve the aforementioned purpose research was conducted in the 2nd year of junior high school in the context of the Physics course.The reasons that led to this research have as a starting point the indisputable necessity of creating motives for learning in students. Motivation affects all aspects of school life and has a significant impact on learning and performance. How to increase motivation has been, and remains, a concern for the education and scientific communities and consequently further investigation in this field is required.Because motivation cannot be directly measured, researchers evaluate motivation variables and components. To this end, the motivation variables in this study included interest, self-efficacy, and engagement, and were selec ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/49906
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/49906
ND
49906
Εναλλακτικός τίτλος
Development, implementation and evaluation of a methodology to create motives for learning Physics in secondary education: the case of energy.: the concept of energy
Συγγραφέας
Τόλη, Γεωργία (Πατρώνυμο: Στυλιανός)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Φυσικής. Τομέας Φυσικής Στερεάς Κατάστασης. Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Καλλέρη Μαρία
Κοσμάς Θεοχάρης
Ψύλλος Δημήτριος
Κώτσης Κωνσταντίνος
Πολάτογλου Χαρίτων
Γιαννακουδάκης Παναγιώτης
Μολοχίδης Αναστάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΦυσική ➨ Φυσική, γενικά
Λέξεις-κλειδιά
Κίνητρα για την εκμάθηση της φυσικής; Δευτεροβάθμια εκπαίδευση; Διδασκαλία φυσικής; Ενέργεια; Ενδιαφέρον των μαθητών για τη Φυσική; Αυτοαποτελεσματικότητα των μαθητών στη Φυσική; Διδακτική παρέμβαση για την εννοια της ενέργεια; Εμπλοκή των μαθητών στη Φυσική; Κίνητρα για την εκμάθηση της έννοιας της ενέργειας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)