Διερεύνηση συμπεριφοράς καταναλωτών στα διαφοροποιημένα τρόφιμα στο πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης

Περίληψη

Αναμφίβολα, κατά την τελευταία δεκαετία, διαφοροποιήθηκε σημαντικά η καταναλωτική συμπεριφορά ιδιαίτερα ως προς τις καταναλωτικές προτιμήσεις και ανάγκες. Ο μέσος καταναλωτής σήμερα είναι περισσότερο απαιτητικός και συνήθως είναι αυτός που ορίζει τις κύριες παραμέτρους ζήτησης, καθώς διαθέτει σημαντικές εναλλακτικές δυνατότητες για επιλογή προϊόντων και ικανοποιητικό επίπεδο πληροφόρησης-γνώσης. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η βιομηχανία τροφίμων να βρίσκεται σε συνεχή εγρήγορση προκειμένου να παράγει νέα προϊόντα, συχνά καινοτόμα, τα οποία θα ανταποκρίνονται αποτελεσματικά στις σύγχρονες ανάγκες του καταναλωτή προβλέποντας παράλληλα τις επικείμενες αλλαγές στα καταναλωτικά πρότυπα. Η εξέλιξη της τεχνολογικής καινοτομίας στη βιομηχανία τροφίμων για την παραγωγή και κυκλοφορία νέων προϊόντων στην αγορά καθοδηγείται από τις προτιμήσεις των καταναλωτών για ποιοτικά τρόφιμα, νέες γεύσεις και υγιεινή διατροφή. Τέτοιες προτιμήσεις των καταναλωτών είναι οι παρακινητικοί παράγοντες που αναγνωρίζοντα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

During the last decade, the consumer’s attitude has changed as well as his preferences and his needs. Today, the consumer demands a great quality of food products and defines the parameters of the total demand. Also, there is a variety of food products that consumers can choose and a lot of information to be aware. It is important to understand how this information supplied to consumers affects their attitudes about novel foods because these attitudes can impact market behavior. So that, the food industry is prompt to produce new products, especially novel ones, which can correspond exactly to consumer‘s new needs and wants including the necessary changes into the consumption pattern. The evolution of technological innovation in the food industry to produce and launch new products onto the market is driven by consumers’ preferences for quality foods, new flavours, and healthy eating. Such consumer preferences are the motivating factors recognized by food manufacturers to meet the needs ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/49535
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/49535
ND
49535
Εναλλακτικός τίτλος
Investigation of consumer behavior in differentiated foods in the urban complex of Τhessaloniki
Συγγραφέας
Καραμάνη, Ευαγγελία (Πατρώνυμο: Χρήστος)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Γεωπονίας, Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος. Τμήμα Γεωπονίας
Εξεταστική επιτροπή
Τζίμητρα-Καλογιάννη Ειρήνη
Σέμος Αναστάσιος
Μιχαηλίδης Αναστάσιος
Τσακιρίδου Ευθυμία
Μιχαηλίδου Αλεξάνδρα- Μαρία
Θεοδοσίου Γεώργιος
Ράπτου Έλενα
Επιστημονικό πεδίο
Γεωπονικές Επιστήμες και ΚτηνιατρικήΓεωπονία, Δασολογία και Αλιεία ➨ Γεωπονία, άλλοι τομείς
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Μάρκετινγκ
Λέξεις-κλειδιά
Συμπεριφορά καταναλωτών; Διαφοροποιημένα τρόφιμα; Πολλαπλή παλινδρόμηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)