Στάσεις και αντιλήψεις των διευθυντών(-ριών) και εκπαιδευτικών για τη διαχείριση κινδύνων - κρίσεων στον εργασιακό χώρο των σχολικών μονάδων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να διερευνήσει τις στάσεις και αντιλήψεις της σχολικής κοινότητας, ήτοι διευθυντών(-ριών) και εκπαιδευτικών των σχολικών μονάδων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας αναφορικά με τη διαχείριση κινδύνων-κρίσεων στον εργασιακό χώρο του σχολείου επισκοπώντας συγκριτικά την εν λόγω κατάσταση με χρήση ανώνυμου ερωτηματολογίου ειδικώς σχεδιασμένου και προσαρμοσμένου στον ερευνητικό σκοπό και απαντημένου συνολικώς από 734 εκπαιδευτικούς και διευθυντές σε πανελλαδικό επίπεδο κατά το σχολικό έτος 2016-2017 και ειδικότερα το διάστημα από τον Μάρτιο έως τον Ιούνιο 2017. Πιο συγκεκριμένα, η εν λόγω μελέτη επιχειρεί να εστιάσει και να εμβαθύνει στον τρόπο και τα μέσα αντιμετώπισης και καταστολής των κινδύνων και κρίσεων κάθε μορφής, όπως εκδηλώνονται στις σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας, με απώτερο σκοπό την αποτελεσματική πρόληψη και αντιμετώπιση των φαινομένων αυτών και τη δημιουργία ασφαλούς και εύρυθμου σχολικού περιβάλλοντος, πλήρως ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The purpose of this doctoral thesis is to investigate the perceptions of the people in the school community - principals and teachers of primary school units with reference to crisis management in the school’s workplace, scrutinizing comparatively the situation by using anonymous questionnaire especially adjusted to the initiative of this study and answered by 734 principals and educators in a nationwide level during the school year 2016 - 2017, and specially from March to June 2017. This study tries to focus on the ways and means of treatments and repressions of the dangers and crisis which may occur in school units of the greek primary education system aiming to the effective prevention and treatment of these phenomena and creating a safe school environment, totally harmonized with the European school standards. Due to the given answers, we draw useful conclusions regarding the specific parameters of this study and especially: the emotional situation of the school members, their poss ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/47460
ND
47460
Εναλλακτικός τίτλος
Attitudes and perceptions of principals and teachers on risk-crisis management in the workplace of the country's primary education units
Συγγραφέας
Σαΐτη, Αικατερίνη του Κωνσταντίνος
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Μαθηματικών και Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Βουδούρη Αγγελική
Φασούλης Κωνσταντίνος
Βαλκάνος Ευθύμιος
Δασκαλάκης Δημοσθένης
Αντωνίου Αλέξανδρος - Σταμάτιος
Ιορδανίδης Γεώργιος
Τσώλη Κωνσταντίνα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Διαχείριση κινδύνου; Εργασιακό περιβάλλον σχολείου; Αντιλήψεις διευθυντών σχολείων; Αντιλήψεις εκπαιδευτικών; Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
365 σ., πιν., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)