Πως η εμπιστοσύνη και οι νέες δυναμικές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν την απώλεια πελατών

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή εξετάζει το ρόλο της εμπιστοσύνης στο νέο περιβάλλον των κοινοτήτων εμπορικού σήματος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα νέα τεχνολογικά μέσα, όπως το διαδίκτυο, στην προσπάθεια τους να προσεγγίσουν υπάρχοντες και νέους πελάτες. Με την έλευση του παγκόσμιου ιστού 2.0 (Web 2.0) δημιουργήθηκαν οι κοινότητες εμπορικού σήματος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι κοινότητες αυτές παρουσιάζουν ορισμένα χαρακτηριστικά που τις διαφοροποιούν από τις κλασσικές κοινότητες εμπορικού σήματος (διαφορετική αλληλεπίδραση μεταξύ των μελών, δική τους γλώσσα επικοινωνίας, ιστορία και παραδόσεις της κοινότητας, μέλη βοηθούν τα άλλα μέλη στην ενσωμάτωση και παραμονή τους στην κοινότητα). Επίσης, εμφανίζουν κάποια μοναδικά χαρακτηριστικά (μοναδικό περιεχόμενο, έλλειψη ιεραρχίας μεταξύ των μελών, μια βάση μελών που αριθμεί εκατομμύρια, προσαρμοσμένο περιεχόμενο ανάλογα με τα μέλη και διαφορετική αφήγηση σύμφωνα με τις προτιμήσεις του κάθε μέλους, άμε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Nowadays the world wide web provides great opportunities for finding, researching and purchasing product and services. However, for a customer to place an order, he/she should trust the merchant first. Trust can be described as a belief or expectation that the offer of the seller can be relied upon and a seller will not take advantage of the customer vulnerability. Trust affects any kind of relationship in which one party cannot control the actions of the other party and these actions can lead to harm for the first party. Consistent with this line of thought, trust to the vendor is a prerequisite for a purchase. Contrary to the traditional offline communication, today’s vendors use the new technological means such as the internet in an effort to reach existing or new customers. One novel construct which is employed in an incremental frequency by vendors is the creation of a brand community on social media platforms. The advent of world wide web 2.0 gave new possibilities for communicat ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/46905
ND
46905
Εναλλακτικός τίτλος
Ηow trust and its new dynamics in social media affect customer churn
Συγγραφέας
Αγγελάκη, Ελένη Τρύφων
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Πολυτεχνείο Κρήτης. Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
Εξεταστική επιτροπή
Ζοπουνίδης Κωνσταντίνος
Δούμπος Μιχαήλ
Γαγάνης Χρυσοβαλάντης
Γαλαριώτης Αιμίλιος
Γρηγορούδης Ευάγγελος
Ατσαλάκης Γεώργιος
Νίκλης Δημήτριος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Λέξεις-κλειδιά
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Εμπιστοσύνη; Κοινότητα εμπορικού σήματος; Απώλεια πελατών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
277 σ., πιν., σχημ., γραφ.