Τμηματοποίηση των ψηφοφόρων στο πλαίσιο του πολιτικού μάρκετινγκ: ανάλυση των κινήτρων και της συμπεριφοράς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Περίληψη
Η παρούσα διατριβή αποτελεί μια διερευνητική μελέτη που στοχεύει στη σε βάθος κατανόηση των κινήτρων, της συμπεριφοράς των ψηφοφόρων από την άποψη του μάρκετινγκ για να αναδειχτούν οι προθέσεις των ψηφοφόρων/χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο να έχουν ενεργή συμμετοχή, να διαδώσουν (WOM) και να ψηφίσουν πολιτικά πρόσωπα που δραστηριοποιούνται στα κοινωνικά δίκτυα. Το νέο που εισάγει το διδακτορικό είναι η προσέγγιση του πολιτικού μάρκετινγκ μέσα από την υιοθέτηση μεθόδων που εφαρμόζονται στο εμπορικό μάρκετινγκ, όπως η τμηματοποίηση της "εκλογικής" αγοράς που ουσιαστικά μπορεί να εξοπλίσει τους πολιτικούς με τα κατάλληλα μέσα για να στοχεύσουν και να προσελκύσουν το κοινό-στόχο που τους ενδιαφέρει. Στο πλαίσιο αυτό, οι πολιτικές επωνυμίες πρέπει να έχουν εικόνα του προφίλ των ψηφοφόρων για να είναι σε θέση να εφαρμόζουν το καλύτερμα
Τμηματοποίηση των ψηφοφόρων στο πλαίσιο του πολιτικού μάρκετινγκ: ανάλυση των κινήτρων και της συμπεριφοράς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Περίληψη
Η παρούσα διατριβή αποτελεί μια διερευνητική μελέτη που στοχεύει στη σε βάθος κατανόηση των κινήτρων, της συμπεριφοράς των ψηφοφόρων από την άποψη του μάρκετινγκ για να αναδειχτούν οι προθέσεις των ψηφοφόρων/χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο να έχουν ενεργή συμμετοχή, να διαδώσουν (WOM) και να ψηφίσουν πολιτικά πρόσωπα που δραστηριοποιούνται στα κοινωνικά δίκτυα. Το νέο που εισάγει το διδακτορικό είναι η προσέγγιση του πολιτικού μάρκετινγκ μέσα από την υιοθέτηση μεθόδων που εφαρμόζονται στο εμπορικό μάρκετινγκ, όπως η τμηματοποίηση της "εκλογικής" αγοράς που ουσιαστικά μπορεί να εξοπλίσει τους πολιτικούς με τα κατάλληλα μέσα για να στοχεύσουν και να προσελκύσουν το κοινό-στόχο που τους ενδιαφέρει. Στο πλαίσιο αυτό, οι πολιτικές επωνυμίες πρέπει να έχουν εικόνα του προφίλ των ψηφοφόρων για να είναι σε θέση να εφαρμόζουν το καλύτερ