Κριτήρια επιλογής δεύτερης ξένης γλώσσας στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Περίληψη

Στόχος της παρούσας διατριβής είναι η διερεύνηση των κινήτρων μαθητών/τριών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αναφορικά με την επιλογή της 2ης ξένης γλώσσας (γαλλικά/γερμανικά) στο ελληνικό δημόσιο σχολείο. Πρόκειται για μία ποσοτική έρευνα, μεγάλης κλίμακας, χιλίων τριακοσίων ογδόντα (1.380) ερωτηματολογίων, η οποία πραγματοποιήθηκε σε τριάντα δύο (32) σχολεία, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, τριών περιοχών της Ελλάδας (Κιλκίς, Άρτας και Β΄ Αθήνας).Εξετάστηκε το είδος των κινήτρων που υπεισέρχονται και ορίζουν αυτήν την επιλογή, καθώς και εάν το φύλο, η ηλικία και η περιοχή διαμονής των μαθητών/τριών (γεωγραφικό αποτύπωμα) επηρεάζουν ή διαφοροποιούν τα εν λόγω κίνητρα. Επίσης, εξετάστηκε εάν συνδέεται η επιλογή της 2ης ξένης γλώσσας με το εκπαιδευτικό περιβάλλον και εάν και κατά πόσο επηρεάζονται οι μαθητές/τριες στην όποια επιλογή της 2ης ξένης γλώσσας καλούνται να κάνουν από το κοινωνικό, οικογενειακό και φιλικό τους περιβάλλον. Επιπλέον, διερευνήθηκαν οι εκτ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of the present study is to examine the motivation of primary and secondary school pupils with regard to the choice of the second foreign language (french/ german) in the greek public school. This is a large-scale quantitative survey, one thousand three hundred and eighty (1380) questionnaires, which took place in thirty two (32) primary and secondary schools in three regions of Greece (Kilkis, Arta and Athens).Thus, what sort of motivation involved in this option and whether the gender, age and place of residence of the students (geographical footprint) affect or differentiate their motivation, has been considered. It has also been examined whether the choice of the second foreign language is linked to the educational environment and whether and to what extent pupils are affected in any choice of the second foreign language they are asked to do from their social, family and friendly environment. In addition, we investigated the assessments and the preferences of the pupils in o ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/46317
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/46317
ND
46317
Εναλλακτικός τίτλος
Student's criteria for the choice of the second foreign language in the primary and secondary education
Συγγραφέας
Παπαδάκη, Σουλτάνα (Πατρώνυμο: Κωνσταντίνος)
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών . Τμήμα Παιδαγωγικό Προσχολικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Παπαδοπούλου Μαρία
Ανδρουλάκης Γεώργιος
Κακανά Δόμνα
Γκανά Ελένη
Μότσιου Ελένη
Βήχου Μαρίνα
Μουσούρη Ευαγγελία
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες
Γλώσσα και Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά
Κίνητρα; 2η ξένη γλώσσα; Γαλλική γλώσσα; Γερμανική γλώσσα; Ο "εαυτός" ως σύστημα "κινητροποίησης" στην ξένη γλώσσα; L2 Motivational Self-System
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xx, 242 σ., πιν., χαρτ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)