Μακροσκοπική μοντελοποίηση κυκλοφοριακής ροής υπό την παρουσία συστημάτων αυτοματισμού και επικοινωνίας

Περίληψη

Τα τελευταία χρόνια, πολλές βιομηχανικές χώρες αντιμετωπίζουν τις συνέπειες του συνεχώς αυξανόμενου αριθμού των οχημάτων, γεγονός που οδηγεί σε συνεχή αύξηση των φαινομένων συμφόρησης. Αυτά έχουν ως αποτέλεσμα τη σημαντική αύξηση των χρόνων ταξιδιού, την κατανάλωση καυσίμων, τις εκπομπές καυσαερίων, καθώς και τη μείωση της κυκλοφοριακής ασφάλειας. Οι συμβατικές μέθοδοι για την επίλυση του προβλήματος της κυκλοφοριακής συμφόρησης, με επέκταση των υπαρχουσών υποδομών και λειτουργικές βελτιώσεις, όπως οι βοηθητικές λωρίδες, οι πρόσθετες εναλλακτικές διαδρομές και οι τροποποιήσεις των μεταφορών, παραμένουν πρακτικά ανέφικτες, κυρίως λόγω οικονομικών και περιβαλλοντικών λόγων. Αντίθετα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναλλακτικά μια ολοκληρωμένη στρατηγική ελέγχου της κυκλοφορίας, προκειμένου να μετριαστεί το πρόβλημα των συνεχών κυκλοφοριακών συμφορήσεων. Ωστόσο, η εφαρμογή αποδοτικών μέτρων ελέγχου της κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο συνεπάγεται την ύπαρξη αξιόπιστων και εύρωστων μοντέλων κυκλο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Over the past few years most of the countries are facing the consequences of the ever-increasing number of vehicles, which lead to a continuous increase of congestion phenomena, resulting in significant increases in travel times, fuel consumption, and emissions, as well as reduced traffic safety. Conventional approaches for solving the problem of traffic congestion by expanding the existing infrastructure and operational improvements - such as auxiliary lanes, additional alternate routes and interchange modifications - remain practically infeasible, mainly due to economic and environmental reasons. Instead, comprehensive traffic control strategies can be defined to mitigate the problem of persisting traffic jams. However, the employment of efficient real-time traffic control measures entails the availability of reliable and robust traffic flow models that may be used to develop and validate the proposed control strategies. In this context, an effective calibration and validation proces ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/46193
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/46193
ND
46193
Εναλλακτικός τίτλος
Macroscopic traffic flow modelling in the presence of vehicle automation and communication systems
Συγγραφέας
Πορφύρη, Καλλιρρόη (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Πολυτεχνείο Κρήτης. Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
Εξεταστική επιτροπή
Νικολός Ιωάννης
Παπαγεωργίου Μάρκος
Δελής Ανάργυρος
Παπαμιχαήλ Ιωάννης
Μπεκιάρης-Λυμπέρης Νικόλαος
Αραμπατζής Γεώργιος
Roncoli Claudio
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού ➨ Μηχανολογική μηχανική
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού ➨ Επιστήμη και Τεχνολογία των μεταφορών
Λέξεις-κλειδιά
Συστήματα αυτοματισμού και επικοινωνίας; Μακροσκοπική μοντελοποίηση κυκλοφοριακής ροής; Βαθμονόμηση και επικύρωση μακροσκοπιών κυκλοφοριακών μοντέλων; Γραμμική ανάλυση ευστάθειας; Μη γραμμική ανάλυση ευστάθειας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
175 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)