Βέλτιστος σχεδιασμός συστημάτων αστικών συγκοινωνιών

Περίληψη

Οι δυσμενείς επιπτώσεις των ορυκτών καυσίμων στο περιβάλλον και τη δημόσια υγεία επιτάσσουν την προσαρμογή των σύγχρονων συγκοινωνιακών δικτύων στα πρότυπα της βιώσιμης ανάπτυξης. Προς αυτή την κατεύθυνση καθοριστικό ρόλο διαδραματίζει ο σχεδιασμός των συστημάτων αστικών συγκοινωνιών με άξονες τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων και παράλληλα, την αύξηση της δημοτικότητας και οικονομικής βιωσιμότητάς τους. Παράλληλα, οι πρόσφατες εξελίξεις στις τεχνολογίες επικοινωνίας, συλλογής δεδομένων και ασύρματης μεταφοράς ενέργειας συνθέτουν μια νέα πραγματικότητα για τις αστικές συγκοινωνίες, δημιουργώντας την ανάγκη για νέα συστήματα υποστήριξης αποφάσεων. Στο πλαίσιο αυτό, το αντικείμενο της παρούσας διατριβής είναι η ανάπτυξη ενός μεθοδολογικού πλαισίου βασισμένου σε αλγορίθμους τεχνητής νοημοσύνης και επιστήμης δεδομένων για τον σχεδιασμό συστημάτων αστικών συγκοινωνιών αξιοποιώντας τις πρόσφατες εξελίξεις στις τεχνολογίες μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας και στα Ευφυή Συστήματα Μεταφορά ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The adverse impacts of fossil fuels on the built and natural environment call for the adoption of a more sustainable urban transportation model. To that end, the design of urban transit systems must take into account environmental impacts associated with their operation, while also aim at increasing ridership and ensuring financial viability for transit operators. Recent advances in communication, data collection and wireless power transfer technologies shape a new reality forpublic transportation, creating the need for new decision support systems. In this context, the scope of this dissertation is to develop a modeling framework based on data science and artificial intelligence algorithms for planning and reshaping public transport systems exploiting recentadvances in electric energy transmission technologies and Intelligent Transportation Systems. Specific objectives of the dissertation include: a.) the development of a comprehensive model for the design of a transit network, operat ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/47096
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/47096
ND
47096
Εναλλακτικός τίτλος
Optimal design for urban transit systems
Συγγραφέας
Ηλιοπούλου, Χριστίνα (Πατρώνυμο: Αλέξιος)
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής
Εξεταστική επιτροπή
Κεπαπτσόγλου Κωνσταντίνος
Βλαχογιάννη Ελένη
Σχινάς Ορέστης
Μπεληγιάννης Γρηγόρης
Τυρινόπουλος Ιωάννης
Σαμπράκος Ευάγγελος
Σπυροπούλου Ιωάννα
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Ηλεκτρικά δίκτυα αστικών συγκοινωνιών; Τεχνητή νοημοσύνη; Ευφυή συστήματα μεταφορών; Αυτόματος εντοπισμός θέσης; Συνωστισμός λεωφορείων; Ομαδοποίηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
215 σ., εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)