Η τοποθέτηση επωνυμιών (brands) και επώνυμων προϊόντων (branded products) σε ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας: παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών

Περίληψη

Η τεχνική της τοποθέτησης προϊόντος (product placement) αποτελεί μια αποτελεσματική μορφή επικοινωνίας των επώνυμων προϊόντων και μαρκών η οποία υιοθετείται ευρέως από τα στελέχη μάρκετινγκ πάνω από 50 χρόνια. Οι υπεύθυνοι επικοινωνίας των επιχειρήσεων φαίνεται να είναι πρόθυμοι να επενδύσουν αρκετά εκατομμύρια για μια και μόνο τοποθέτηση σε μια ταινία ή τηλεοπτική σειρά. Επιπλέον, η τοποθέτηση προϊόντος έχει εξαπλωθεί και σε άλλα μέσα ψυχαγωγίας όπως είναι για παράδειγμα τα βιντεοπαιχνίδια. Από πρόσφατες έρευνες στο πεδίο, παρατηρείται μια συνεχής ετήσια αύξηση των επενδύσεων που γίνονται στο συγκεκριμένο επικοινωνιακό μέσο. Κύριος λόγος αυτής της αύξησης είναι ο μεγαλύτερος αντίκτυπος που έχει η τοποθέτηση προϊόντος σε σύγκριση με άλλες μορφές επικοινωνίας. Επιπλέον, συγκριτικά με την κλασική μορφή διαφήμισης, η τοποθέτηση προϊόντος αποτελεί έναν τρόπο επικοινωνίας που οι θεατές δεν μπορούν να αποφύγουν, όπως συμβαίνει με την διαφήμιση. Αυτό είναι και ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήμ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Product placement is an effective tool for the communication of brands, and it has been widely adopted by marketers for over 50 years. It seems that marketers are willing to pay millions for a single placement in movies or T.V. series. Additionally, product placement has been expanded to different media; such as video games.Findings of recent studies indicate that there is an annual increase in the global product placement spending. The main reason is the greater impact that product placement has on audiences, compared to other advertising exposures. Moreover, compared to classic advertising, the audience cannot avoid the product placement exposure, and this comprises one of the most important advantages of product placement.Literature review reveals that there are many forms of product placement. In the current study we examine the product placement in a T.V. series context. More specifically, we examine product placement in cases that a main character of the series interacts clearly ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/45705
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/45705
ND
45705
Εναλλακτικός τίτλος
Brand placement and branded product placement in electronic and entertainment media: factors that affect consumers' purchase behavior
Συγγραφέας
Μπουκουβάλα, Βασιλική (Πατρώνυμο: Σταύρος)
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προιόντων και Τροφίμων
Εξεταστική επιτροπή
Θεοδωρίδης Προκόπιος
Μπεληγιάννης Γρηγόριος
Μπάλτας Γεώργιος
Πανόπουλος Αναστάσιος
Μπουτσούκη Χριστίνα
Λάππας Γεώργιος
Πούλης Αθανάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Τοποθέτηση προϊόντος; Μέσα μαζικής ενημέρωσης; Μάρκα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
434 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)