Η επίδραση ενός προγράμματος κινηματογραφικής παιδείας μέσω της θεωρίας της σχεδιασμένης συμπεριφοράς στις στάσεις μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ως προς τα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή αναπηρία

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να αξιολογήσει την επίδραση ενός προγράμματος ταινιών μικρού μήκους στις στάσεις μαθητών/τριων οι οποίοι φοιτούν στις δύο τελευταίες τάξεις (Ε΄ και Στ΄Δημοτικού) της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης προς τους/τις μαθητές/τριες με Αναπηρία ή Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΕΕΑ), ως προς το θέμα της ενσωμάτωσής τους στο σχολικό περιβάλλον. Στην έρευνα συμμετείχαν 597 μαθητές/τριες οι οποίοι χωρίστηκαν σε δύο ομάδες, την ομάδα ελέγχου (OE) και την ομάδα παρέμβασης (OΠ). Η ομάδα παρέμβασης χωρίστηκε σε τρεις υποομάδες: α) μαθητές που είδαν ταινίες με θέμα την αναπηρία (Ο.Π.1), β) μαθητές που είδαν τις ίδιες ταινίες και συζήτησαν γι’ αυτές (Ο.Π.2) και γ) μαθητές που δημιούργησαν ταινία μικρού μήκους με θέμα την αναπηρία (Ο.Π.3). Στις δύο πρώτες υποομάδες προβλήθηκαν εφτά ταινίες μικρού μήκους. Οι εν λόγω ταινίες διακρίθηκαν ή και βραβεύτηκαν στον Διεθνή Διαγωνισμό Ταινιών Μικρού Μήκους που υλοποιείται τα τελευταία οκτώ χρόνια με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας, ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The purpose of this paper was to examine the impact of a short film education program on students' attitudes in the last two grades (Fifth and Sixth Grade) of Primary Education towards disability or special educational needs (SEN) students, on the issue of their integration into the school environment. The survey involved 597 pupils who were divided into two groups, the control group and the intervention group. The intervention group was divided into three subgroups: a) students who watched films on disability (IG 1); b) students who watched the same films and talked about them (IG 2); and c) students who created a short film about disability (IG3). In the first two subgroups seven short films were screened. These films were distinguished or awarded at the International Short Film Competition that has taken place over the last 8 years with the approval of the Ministry of Education, Research and Religious Affairs, and is implemented by the Primary Education Directorate of Serres, the Sh ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/45634
ND
45634
Εναλλακτικός τίτλος
The impact of a film education program through the theory of planned behavior on the attitudes of primary school students towards people with special educational needs or disabilities
Συγγραφέας
Πούλιος, Ιωάννης Αλέξανδρος
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Σερρών
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Πολιτικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Συνεκπαίδευση; Στάσεις; Ταινίες μικρού μήκους; Αναπηρία; Κινηματογραφική παιδεία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xvi, 292 σ., πιν., σχημ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:Creative Commons Αναφορά Δημιουργού Μη εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα