Ομάδες πρωτοβουλίας και επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών με τη συμμετοχή σχολικού ψυχολόγου και της διοίκησης σχολείου

Περίληψη

Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να αναδείξει βασικά χαρακτηριστικά του τρόπου με τον οποίο λειτουργούν οι ομάδες των εκπαιδευτικών. Η ομάδα των εκπαιδευτικών θεωρείται ως ένα σύνολο ανθρώπων, και όχι απλή συνάθροιση, όταν χαρακτηρίζεται από συγκεκριμένες ιδιότητες, σύμφωνα με την προσέγγιση που προτείνει ο David Jaques (2004). Το έργο των εκπαιδευτικών μέσα στην ομάδα ερευνάται στο συγκεκριμένο πλαίσιο που αυτή λειτουργεί, δηλαδή με έμφαση στο σχολείο, όπου μέσα από συγκεκριμένες διαδικασίες αναπτύσσεται ο επαγγελματικά ο εκπαιδευτικός και βελτιώνεται το σχολείο. Πιο συγκεκριμένα υιοθετείται η θεώρηση της βελτίωσης του σχολείου που πραγματοποιείται από τους εκπαιδευτικούς, τη διεύθυνση και υποστηρικτικές δομές (σχολικοί ψυχολόγοι), με ανάδειξη θεμάτων προς επίλυση μέσω κατασκευής και εφαρμογής εργαλείων, τα αποτελέσματα των οποίων αξιοποιούνται από το ίδιο το σχολείο, σύμφωνα με τον τρόπο που προτείνει ο John MacBeath (MacBeath et al, 2004:8, MacBeath, 2012:4). Με βάση τα ζητούμε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The purpose of this thesis is to reveal key features of the way in which groups of teachers work and interact. The group of teachers is seen as a group of people, and not mere aggregation, when characterized by specific properties, according to the approach suggested by David Jaques (2004). The work of the group of teachers is illustrated in the specific context that the teachers work, the school that is and through specific procedures through which the teachers can be professionally developed and improving school at the same time. More specifically, the approach of improving the school conducted by teachers, management and support structures (school psychologists) employed by highlighting issues to be resolved by the construction and implementation tools, the results of which are exploited by the school itself, according to manner proposed by John MacBeath (MacBeath et al, 2004: 8, MacBeath, 2012: 4). Based on the demanding role of the teacher as a professional today - is called upon ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/43964
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/43964
ND
43964
Εναλλακτικός τίτλος
Teachers' groups of initiative and professional development with the participation of the school psychologist and the school management
Συγγραφέας
Καψή, Θέμις (Πατρώνυμο: Βασίλειος)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Σχολή Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Εξεταστική επιτροπή
Μπαγάκης Γεώργιος
Φωτόπουλος Νικόλαος
Τσακίρη Δέσποινα
Δημόπουλος Κωνσταντίνος
Καρακατσάνη Δέσποινα
Μπάμπαλης Θωμάς
Μηλίγκου Ευανθία - Έλλη
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικού; Ψυχολόγος εκπαίδευσης; Διεύθυνση σχολικής μονάδας; Ομάδες εκπαιδευτικών; Εσωτερική αξιολόγηση; Πρωτοβουλία; Bελτίωση σχολικής μονάδας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
327 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)