Η χρήση των στρατηγικών εκμάθησης γλωσσών από τους εφήβους μονόγλωσσους μαθητές της ΞΓ αγγλικής και τους πολύγλωσσους μαθητές της ΞΓ αγγλικής/Γ2 ελληνικής στα πλαίσια του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος

Περίληψη

Η παρούσα μελέτη εξετάζει τις πιθανές διαφορές στη χρήση των στρατηγικών εκμάθησης γλωσσών ανάμεσα σε μονόγλωσσους (Γ1 ελληνική) και πολύγλωσσους (Γ1 εκτός ελληνικής) έφηβους μαθητές της αγγλικής ως ξένης γλώσσας. Επίσης, εξετάζει την επίδραση του φύλου, της ηλικίας, του επιπέδου γλωσσομάθειας και του κίνητρου για εκμάθηση της αγγλικής στη συχνότητα και το είδος των στρατηγικών εκμάθησης γλωσσών με σκοπό να βοηθήσει τους καθηγητές των γλωσσών να αποκτήσουν επίγνωση των στρατηγικών προφίλ των μαθητών τους και να ενσωματώσουν μια κατάλληλη διδασκαλία των στρατηγικών. Ο δευτερεύων σκοπός της μελέτης ήταν να εξετάσει την πιθανή μεταφορά των στρατηγικών από την Γ2 ελληνική στην ΞΓ αγγλική και το αντίστροφο στην περίπτωση των πολύγλωσσων μαθητών.Αυτή η μεγάλης κλίμακας συγκριτική μελέτη συμπεριλάμβανε όλο το μαθητικό πληθυσμό των γυμνασίων της Κομοτηνής, που αποτελούνταν από μαθητές ηλικίας 12-15 ετών (n=1239, n=932 μονόγλωσσοι και n=307 πολύγλωσσοι). Συμμετείχαν 595 αγόρια και 638 κορίτσια ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present study investigates the possible differences in language learning strategy use between monolingual (L1 Greek) and multilingual (L1 non-Greek) early adolescent EFL learners as well as the effect that gender, age, language proficiency level, and motivation to learn English have on the frequency and type of language learning strategies with the aim to help language teachers become aware of their learners’ strategic profiles and incorporate adequate strategy instruction. The secondary aim was to investigate a possible transfer of strategies in multilinguals from their L2 Greek to FL English and vice versa.This comparative large-scale study included the entire junior high school learner population in Komotini, Greece, with learners aged 12-15 (N=1239 total, N=932 monolingual and N=307 multilingual). There were 595 males and 638 females. The participants were students of the first, second and third grade of junior high schools – 1st grade (N=471), 2nd grade (N=421) and 3rd grade ( ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/43957
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/43957
ND
43957
Εναλλακτικός τίτλος
Language learning strategy use by early adolescent monolingual efl and multilingual efl/l2 greek learners in the greek educational context
Συγγραφέας
Μίτιτς, Λυδία (Πατρώνυμο: Σβετισλάβ)
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Γαβριηλίδου Ζωή
Καμπάκη-Βουγιουκλή Πηνελόπη
Ψάλτου-Joycey Αγγελική
Χατζησαββίδης Σωφρόνης
Ματθαιουδάκη Μαρίνα
Ρεκαλίδου Γαλήνη
Παπαδοπούλου Μαρία
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες
Γλώσσα και Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά
Στρατηγικές εκμάθησης γλώσσας; Πολυγλωσσία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
3, xi, 364 σ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)