Διαγνωστική αξιολόγηση μαθησιακών δυσκολιών σε παιδιά με επιληψία

Περίληψη

Εισαγωγή: Η επιληψία είναι μία νευρολογική διαταραχή, η οποία χαρακτηρίζεται από την προδιάθεση για την εμφάνιση επιληπτικών κρίσεων, ως αποτέλεσμα της συγχρονισμένης και υπερβολικής εκπόλωσης των εγκεφαλικών νευρώνων. Ως μαθησιακές δυσκολίες ορίζονται οι διαταραχές εκείνες που επηρεάζουν τις εκπαιδευτικές επιδόσεις ή καθημερινές δραστηριότητες των ατόμων που απαιτούν ανάγνωση, γραφή ή μαθηματικές δεξιότητες. Ο σκοπός της έρευνας είναι η ανίχνευση και ο προσδιορισμός των μαθησιακών δυσκολιών σε ένα δείγμα παιδιών με επιληψία, καθώς και σε ένα άλλο δείγμα παιδιών χωρίς επιληψία και κατόπιν σύγκριση των αποτελεσμάτων.Μέθοδοι: Για την έρευνα χρησιμοποιήθηκαν δύο μέθοδοι για τη συλλογή πληροφοριών: μερικώς η κλίμακα Wisc-III και κυρίως η μέθοδος ΛΑΜΔΑ. Η μέθοδος Wisc-III χωρίζεται σε δύο μέρη στην πρακτική και στη λεκτική νοημοσύνη όπου οι τιμές και των δύο προκύπτουν από μια σειρά εξετάσεων που υποβάλλονται οι μαθητές. Τα αποτελέσματα διαμορφώνονται βάσει της απάντησης και του χρονικού π ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Introduction: Epilepsy is a neurological disorder, which is characterized by the disposition for the appearance of epileptic seizures, as a result of the simultaneous, excessive depolarization of the cerebral neurons. The disorders that affect the educational performance or the daily activities of the persons who need to read, write or learn skills are defined as learning disabilities. The aim of this research is to investigate and determine the learning difficulties in a sample of children with epilepsy, as well as another sample of children without epilepsy after the comparison of the results. Methods: Data were totally collected from 100 children suffering from epilepsy, 56 boys (56%) and 44 girls (44%) , aged (mean ± SD, 11,24 ± 3,3), who were diagnosed at the outpatient clinic of the University Hospital of Larisa, as well as at specific schools and the data were also collected from 100 healthy children. More particularly, parents signed a consent form for the participation of the ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/42592
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/42592
ND
42592
Εναλλακτικός τίτλος
Diagnostic assessment of learning difficulties in children with epilepsy
Συγγραφέας
Γιάτσιου, Άννα (Πατρώνυμο: Αθανάσιος)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Ιατρικής. Κλινική Νευρολογική
Εξεταστική επιτροπή
Παπαδημητρίου Αλέξανδρος
Ανδρέου Γεωργία
Δαρδιώτης; Ευθύμιος
Χατζηγεωργίου Γεώργιος
Στεφανίδης Ιωάννης
Πατεράκης Κωνσταντίνος
Τσιρώνη Ευαγγελία
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική και Επιστήμες Υγείας
Επιστήμες Υγείας
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Ειδική αγωγή
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
154 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)