Εξατομικευμένη διδασκαλία και συναισθηματική αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή για την εκμάθηση ξένων γλωσσών σε λογισμικό με χαρακτηριστικά κοινωνικού δικτύου

Περίληψη

H παρούσα διδακτορική διατριβή παρουσιάζει μία καινοτόμο προσέγγιση διαδικτυακής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, προσφέροντας εξατομίκευση στις ανάγκες των μαθητών. Το υλοποιημένο ευφυές σύστημα διδασκαλίας, που ονομάζεται POLYGLOT, ενσωματώνει χαρακτηριστικά κοινωνικών δικτύων στο εκπαιδευτικό περιβάλλον διεπαφής. Αυτά τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν την ανάρτηση σε «τοίχο», αναφορά ονόματος χρήστη στον «τοίχο» με χρήση ετικέτας, σύγχρονη και ασύγχρονη επικοινωνία με χρήση κειμένου, κουμπιά αντίδρασης («Μου αρέσει», «Δε μου αρέσει») σε ερωτήσεις και δήλωση συναισθηματικής κατάστασης. Επιπλέον, το σύστημα POLYGLOT προσφέρει και ένα εργαλείο συγγραφής με το οποίο οι διδάσκοντες μπορούν να αλλάζουν το εκπαιδευτικό υλικό και να ελέγχουν την πρόοδο των μαθητών. Δεδομένου ότι το πεδίο γνώσης του συστήματος POLYGLOT είναι η εκμάθηση γραμματικών φαινομένων στην Αγγλική και Γαλλική γλώσσα, χρησιμοποιείται η θεωρία απόκτησης δεύτερης γλώσσας του Stephen Krashen, η οποία αποτελείται από τις ακόλ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This Ph.D. Dissertation presents a novel approach of web-based tutoring, offering personalization to students’ needs. The implemented intelligent tutoring system, called POLYGLOT, incorporates social media characteristics in the user interface of the learning environment. These features include posting on a wall, tagging a classmate, instant and asynchronous text messaging, reaction buttons (liking and disliking) on questions and declaring the affective state. Also, POLYGLOT offers an authoring tool to the instructors in order to change the learning content and observe students’ performance. Given that POLYGLOT’s learning content concerns the tutoring of foreign languages, namely English and French grammatical concepts, it uses the Stephen Krashen's Theory of Second Language Acquisition, consisting of five hypotheses: the Acquisition-Learning hypothesis, the Monitor hypothesis, the Input hypothesis, the Natural Order hypothesis and the Affective Filter hypothesis. As such, POLYGLOT’s t ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/42307
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/42307
ND
42307
Εναλλακτικός τίτλος
Personalized software tutoring and affective human-computer interaction in social networking-based language and open learning
Συγγραφέας
Τρούσσας, Χρήστος (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Βίρβου Μαρία
Κωνσταντόπουλος Χαράλαμπος
Αποστόλου Δημήτριος
Στυλιαράς Γεώργιος
Αλέπης Ευθύμιος
Καμπάση Αικατερίνη
Μουντρίδου Μαρία
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
195 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)