Σχεδίαση και βελτιστοποίηση λειτουργίας κινητήρων μονίμων μαγνητών: ανάπτυξη αλγορίθμων εκμάθησης και θεώρηση του κύκλου φόρτισης

Περίληψη

Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η ανάπτυξη σύνθετων μεθόδων βελτιστοποίησης πολλαπλών κριτηρίων για τον προσδιορισμό γεωμετριών ηλεκτρικών μηχανών μονίμων μαγνητών και μεθοδολογιών διαχείρισης ενέργειας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Στα πλαίσια της ερευνητικής διαδικασίας αναπτύχθηκαν υβριδικές στρατηγικές νοημοσύνης σμήνους που επιτυγχάνουν ταχύτερη και πιο αξιόπιστη επίλυση, ενώ παράλληλα επιτρέπουν αποτελεσματικά τη θεώρηση πολλαπλών σημείων λειτουργίας και κατασκευαστικών αβεβαιοτήτων με τη βοήθεια αλγορίθμων εκμάθησης μηχανής. Εξετάστηκαν τοπολογίες επιφανειακού μαγνήτη εσωτερικού και εξωτερικού δρομέα, χαμηλής και υψηλής ταχύτητας, με συγκεντρωμένα τυλίγματα κλασματικής αύλακας, μέσω της ανάπτυξης αυτοματοποιημένων παραμετρικών μοντέλων που βασίζονται σε αναλύσεις πεπερασμένων στοιχείων. Αντίστοιχα, κατασκευάστηκαν δυναμικά μοντέλα προσομοίωσης της κίνησης ηλεκτρικών οχημάτων με δυνατότητα θεώρησης των ελεγκτών ταχύτητας και ροπής και υπολογισμού της καταναλισκόμενης ενέργειας μ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present work undertakes the development of composite multicriteria optimization techniques in order to determine permanent magnet electrical machine geometries and energy management profiles for electric vehicles. Within this research framework, hybrid swarm intelligence strategies have been developed that accomplish faster and more stable solution, while they enable effective multiple operating points consideration as well as manufacturing uncertainties, by means of machine learning algorithms. Permanent magnet geometries involving internal and external rotor topologies have been examined, under low and high-speed operating conditions, with fractional slot concentrated windings, through the development of automated parametric models based on finite element analysis. Dynamic simulation models of electric vehicles operation have been developed, respectively, that consider the speed and torque controllers and compute the consumed energy through the efficiency map of the propulsion sy ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/42192
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/42192
ND
42192
Εναλλακτικός τίτλος
Design and operation optimization of permanent magnet motors: machine learning algorithms development and load cycle consideration
Συγγραφέας
Κρασόπουλος, Χρήστος του Θεόδωρος
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος. Εργαστήριο Ηλεκτρικών Μηχανών και Ηλεκτρονικών Ισχύος
Εξεταστική επιτροπή
Κλαδάς Αντώνιος
Παπαθανασίου Σταύρος
Μανιάς Στέφανος
Βουρνάς Κωνσταντίνος
Κορρές Γεώργιος
Χατζηαργυρίου Νικόλαος
Ψαρράς Ιωάννης
Σταυρακάκης Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ
Λέξεις-κλειδιά
Ηλεκτρικά οχήματα; Mέθοδος πεπερασμένων στοιχείων; Πολυκριτηριακή βελτιστοποίηση; Mέτωπο Pareto; Kινητήρες μόνιμων μαγνητών; Ταχύτητα σύγκλισης; Εύρωστος σχεδιασμός; Αβεβαιότητα; Eκμάθηση μηχανής; Kατασκευαστικές ατέλειες; Aλγόριθμος ANFIS; Κύκλος οδήγησης; Xάρτης απόδοσης; Ενεργειακή αποδοτικότητα; Πυκνότητα ροπής; Προφίλ ταχύτητας; Προφίλ ορίων ροπής; Συγκεντρωμένα τυλίγματα κλασματικής αύλακας; Παραμετρική σχεδίαση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
210 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)