Ανάπτυξη της δημιουργικής γραφής στο δημοτικό σχολείο με την αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών (ΤΠΕ): ψυχοπαιδαγωγική προσέγγιση

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This action research began in January 2011 and ended in June 2011. The mainobjective through the implementation of educational software "Young Writers" wasfirstly to investigate the possibility of assisting students in sixth grade primary schoolto experiences and develop skills for creative writing (targeting not only the linguisticand aesthetic development, but also personal and psychosocial empowerment), as wellas the possibility of transformation of the teaching - learning process in languagecourses, applying contemporary and timeless principles of student-centered, personcenteredand constructivist and emancipatory pedagogy, on the one hand and thecommunicative, procedural socio-semiotic language teaching on the other, in whichwill be used creatively while at the same time some of the ICT facilities will beexplored. Main axes of amplification of the results and processes of our educationalintervention are: (a) the conditions and effects of language teaching whichemphasizes, among ot ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/40896
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/40896
ND
40896
Εναλλακτικός τίτλος
Developing creative writing in primary school with the use of information computer technology (ICT): a psychopedagogical perspective
Συγγραφέας
Κλωστράκη, Γεωργία (Πατρώνυμο: Αντώνιος)
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Μαθηματικών και Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Ράπτης Αριστοτέλης
Ματσαγγούρας Ηλίας
Καλογήρου Γεωργία
Κατσίκη-Γκίβαλου Αναστασία
Γιαννικοπούλου Αγγελική
Μπαμπάλης Θωμάς
Ζαράνης Νίκος
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΓλώσσα και Λογοτεχνία
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΨυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη
Λέξεις-κλειδιά
Δημιουργική γραφή; Τεχνολογίες; Ψυχοπαιδαγωγική προσέγγιση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2 τόμοι (Α' τόμος 606 σ. ; Β' τόμος 172 σ.), εικ., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)