Η πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των Διεθνών Οργανισμών (ΟΟΣΑ-ΟΥΝΕΣΚΟ) στη ζήτημα της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών και η ελληνική πραγματικότητα: συγκριτικός συσχετισμός του υπερεθνικού με τον εθνικό άξονα αναφοράς

Περίληψη

Όλες οι πτυχές του σύγχρονου κόσμου αλλάζουν, σε τεχνολογικό, πολιτικό, οικονομικό, κοινωνικό και πολιτισμικό επίπεδο. Η εκπαίδευση βρίσκεται στο επίκεντρο του παγκόσμιου ενδιαφέροντος για το τι μέλλει γενέσθαι. Καθώς η ¨Κοινωνία της Γνώσης¨ σχηματοποιείται, το εκπαιδευτικό γίγνεσθαι ραγδαία μετασχηματίζεται. Τα εθνικά εκπαιδευτικά συστήματα και τα σχολεία δεν θα μπορέσουν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις που προκαλεί το φαινόμενο της παγκοσμιοποίησης, αν οι εκπαιδευτικοί δεν βρεθούν στο επίκεντρο της εκπαιδευτικής αλλαγής. Οι εκπαιδευτικοί διαδραματίζουν ένα ρόλο-κλειδί, και για αυτό θα υπάρξουν πολλές προσδοκίες και πολλές απαιτήσεις από αυτούς. Στο σύγχρονο πλαίσιο, αντιμετωπίζονται ως επαγγελματίες που εργάζονται σκληρά, μέσα σε απαιτητικά εργασιακά περιβάλλοντα.Σε εθνικό και υπερεθνικό επίπεδο, η εκπαίδευση και κατάρτιση των εκπαιδευτικών γίνονται αντιληπτές ως ένα μαθησιακό συνεχές, που ξεκινά από την εισαγωγική εκπαίδευση και συνεχίζεται μέχρι το τέλος της επαγγελματικής του ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The world today is changing in all spheres: technological, political, economic, social and cultural. Education has emerged at the forefront of the world’s concern over its future. While the “Knowledge –based society” is forming, the context of education is rapidly transforming. National education systems and schools will not be able to meet the challenges of globalization, unless teachers are at the centre of the changing process. Hence, much will be expected and much will be demanded of teachers. As they have a crucial role to play, teachers are considered as hard working professionals under demanding conditions. Teacher education and training are recognized as a continuous process, which begins with pre-service preparation and continues throughout the teacher’s professional career. In-service training is no longer seen as a remedy for deficiencies in initial education, but it is considered as a life-time learning process, able to professionalize teachers and improve the quality and e ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/39640
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/39640
ND
39640
Εναλλακτικός τίτλος
The EU and the International Organizations (OECD-UNESCO) policy on the matter of teacher training and the greek reality: comparative correlation of the international and the national axis of reference
Συγγραφέας
Πατσιάδου, Μαγδαληνή του Σωτήριος
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Σχολή Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Εξεταστική επιτροπή
Μπαγάκης Γεώργιος
Τσακίρη Δέσποινα
Νικολακάκη Μαρία
Παπαδιαμαντάκη Παναγιώτα
Τσατσαρώνη Άννα
Καρακατσάνη Δέσποινα
Κατσής Αθανάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Ενδοϋπηρεσιακή κατάρτιση και επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών; Παγκοσμιοποίηση; Εκπαιδευτική πολιτική; Διά βίου μάθηση; Ευρωπαϊκή Ένωση; ΟΟΣΑ; ΟΥΝΕΣΚΟ; Συγκριτική εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
674 σ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)