Διερεύνηση επίδρασης δράσεων μάρκετινγκ στη συμπεριφορά μετακινουμένων σε αστικές περιοχές

Περίληψη

Βασική προϋπόθεση για τη Βιώσιμη Κινητικότητα είναι η λελογισμένη χρήση του αυτοκινήτου. Η δε Πολιτική των Μεταφορών είναι αναγκαίο να λαμβάνει υπόψη τις συμπεριφορικές παραμέτρους που υπεισέρχονται στις επιλογές μετακίνησης. Για την κατανόηση της συμπεριφοράς του μετακινούμενου, η Κοινωνική Ψυχολογία προτείνει πληθώρα θεωριών αιτιολογικού προσδιορισμού και αλλαγής συμπεριφοράς. Η Διατριβή εστιάζει στη Θεωρία Σχεδιασμένης Συμπεριφοράς-ΘΣΣ. Η διαχείριση της ζήτησης για μετακίνηση μέσω της αλλαγής στη συμπεριφορά και τις πρακτικές των μετακινούμενων (Διαχείριση Κινητικότητας), περιλαμβάνει πλήθος τεχνικών για τη μείωση της αλόγιστης χρήσης του αυτοκίνητου. Σήμερα, παγκοσμίως, εφαρμόζεται ένα πλήθος «ήπιων», προσανατολισμένων στη συμπεριφορά, μέτρων μείωσης της χρήσης του ΙΧ. Ωστόσο, στη βιβλιογραφία υπογραμμίζεται ένα έλλειμμα στην παράθεση λεπτομερών μεθοδολογιών σχεδιασμού παρεμβάσεων αλλαγής συμπεριφοράς, κενό που επιχειρεί να καλύψει η παρούσα. Η λογική των ήπιων μέτρων είναι συνυφ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Rational use of car is a Sustainable Mobility precondition. Transport Policy needs to take into account behavioural parameters involved in travel choices. For this reason, it is necessary to understand travel behaviour. Social Psychology suggests a plethora of causative and behavioural change theories. The Thesis focuses on the Theory of Planned Behaviour-TPB. Travel demand management through travel behaviour change (Mobility Management) includes a range of techniques for reducing excessive automobile use. Today, worldwide, a large number of "soft", behaviour-oriented, measures is being applied, so as to reduce car use. However, literature outlines a critical deficit in methodologies for behaviour change interventions design and implementation, a gap which this Thesis attempts to cover. Soft measures rationale is interwoven with Social Marketing (SM), the application of Marketing techniques for social problems treatment. Elements of SM can contribute to the design and effectiveness of ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/39439
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/39439
ND
39439
Εναλλακτικός τίτλος
Investigation of marketing actions impact on travel behaviour in urban areas
Συγγραφέας
Μίκικη, Φωτεινή (Πατρώνυμο: Βασίλειος)
Ημερομηνία
2013
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών, Συγκοινωνιακής Υποδομής, Διαχείρισης Έργων και Ανάπτυξης
Εξεταστική επιτροπή
Παπαϊωάννου Παναγιώτης
Πιτσιάβα-Λατινοπούλου Μαγδαληνή
Νανιόπουλος Αριστοτέλης
Μπάσμπας Σωκράτης
Οικονόμου Ανδρέας
Αϋφαντοπούλου Γεωργία
Βούγιας Σπυρίδων
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Συμπεριφορά μετακινούμενων; Κοινωνικό μάρκετινγκ; Βιώσιμη αστική κινητικότητα; Παρέμβαση αλλαγής συμπεριφοράς
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
369 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)